ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیانیه‌ باشگاه اینتر علیه رئیس یوونتوس


اظهارات اخیر رئیس باشگاه یوونتوس در خصوص ماجرای کالچوپولی و دو اسکودتوی پس گرفته شده از بانوی پیر در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ واکنش شدیدی از سوی رقیب دیرینه این تیم در کالچو به همراه داشته است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه اینتر ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای شدید‌اللحن، اظهارات آندره‌ا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس را که مدعی شده است دو اسکودتوی پس گرفته شده از این تیم در فصول 05-2004 و 06-2005 (دومی به اینتر داده شده است) باید به این تیم بازگردانده شود، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه فوتبال اینتر از شنیدن این خبر که آندره‌ا آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس یک بار دیگر برای تحریف حقیقت و تغییر تاریخ تلاش کرده، متأسف است. با کمال تأسف برای آقای آنیلی و کل مجموع فوتبال ایتالیا، سال 2006 سالی فاجعه‌آمیز بود که در آن اسکودتو به صورت قانونی و توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا به اینتر داده شد و یوونتوس همراه با شهرتش به سری B فرستاده شد. اینها حقایقی هستند که نمی‌توان کتمان‌شان کرد. ما به هیچکس اجازه نمی‌دهیم که این حقایق را تحریف و طوری وانمود کند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است.

با وجود آنکه دو قهرمانی یوونتوس در سری A در فاصله سال‌های 2004 تا 2006 توسط فدارسیون فوتبال ایتالیا، یوفا یا فیفا به رسمیت شناخته نشده است،‌ این تیم همچنان این دو قهرمانی را در شمار افتخارات خود در کالچو محسوب می‌کند و تعدادی اسکودتوهای خود را 32 می‌داند.

سایت باشگاه اینتر همچنین با ماسیمو موراتی، مالک و رئیس پیشین خود که دو روز پیش به خاطر اختلاف با مالک جدید باشگاه، اریک توهیر پس از 20 سال فعالیت در نراتزوری این تیم را ترک کرد، وداع و خبر خروج وی از هیئت مدیره باشگاه را تأیید کرده است.

سایت اینتر در این خصوص نوشته است: موراتی دیوانه اینتر بود، آنقدر که اسکودتوی سال 2006 را پذیرفت.

گفته می‌شود دلیل کنار رفتن موراتی از هیئت مدیره اینتر به دلیل مخالفت اریک توهیر با پیشنهاد او مبنی بر اخراج والتر ماتزاری، سرمربی فعلی تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف طی دو فصل اخیر بوده است. اینتر در حال حاضر با 9 امتیاز در رده نهم جدول سری A قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش باشگاه اینتر برای جدال با یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد



 

 

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ صعود اینتر را حاصل خوش‌شانسی این تیم دانست.

کارل هاینس رومنیگه پس از شکست 3 بر 2 بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابتها گفت:‌ از این شکست بسیار ناامید شده‌ایم. در نیمه‌ی اول بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم تکلیف بازی را یکسره کنیم. زمانی که 2 بر یک از حریف پیش بودیم باید بهتر بازی را نگاه می داشتیم. اما به جای این کار به اینتر اجازه دادیم به بازی برگردد.

رومنیگه ادامه داد: روبن وضعیت چندان مطلوبی نداشت، اما تعویض او هم تاثیرگذار نبود و نتوانست باعث نجات تیم شود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پایان درباره‌ی صعود اینتر هم گفت: به نظر من بهترین تیم صعود نکرد بلکه خوش شانس‌ترین تیم به دور بعد راه پیدا کرد.