ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکن باوئر: کرایف بهتر از رونالدو و بیل بود


اسطوره فوتبال آلمان معتقد است ستاره پیشین هلند بازیکنی به مراتب با ارزش‌تر از فوتبالیست‌هایی همچون کریستیانو رونالدو و گرث بیل بود.

خبرگزاری تسنیم: فرانتس بکن‌باوئر با تمجید از ستاره پیشین تیم ملی هلند به نشریه «بیلد» آلمان گفت: وقتی بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و گرث بیل  حدود 100 میلیون یورو ارزش دارند پس یوهان کرایف میلیاردی می‌ارزد.

ستاره پیشین تیم ملی آلمان غربی که به مدت 13 سال در بایرن‌مونیخ عضویت داشته، تصریح کرد: باشگاه بارسلونا در جهان پیشتاز است و حتی به لحاظ سنت‌‌ها در جایگاه نخست قرار دارد. بارسلونا در دهه‌های 1930 و 1940 میلادی تیم‌های اسطوره‌ای داشت این در حالی بود که بایرن‌مونیخ تا سال 1965 موفق به کسب عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا نشده بود.

وی در خصوص بایرن‌مونیخ تحت هدایت پپ گواردیولا که به خاطر استفاده از بازیکنان اسپانیایی زیاد مورد انتقاد است، اظهار داشت: اسپانیا در سال‌های اخیر بر فوتبال جهان سلطه داشته و حضور بازیکنان اسپانیایی در بوندس‌لیگا قابل تقدیر است.

بکن‌ باوئر 69 ساله در مورد روشی که پپ در بایرن به کار گرفته، گفت: باید ترکیبی از فلسفه‌های تاکتیکی سالم را در بایرن‌مونیخ مورد استفاده قرار داد. اجرای تیکی‌‌تاکا مستلزم داشتن بازیکنانی همچون لیونل مسی، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس است.

اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ در پایان با تمجید از دو بازیکن تأثیرگذار باورایایی‌ها گفت: فرانک ریبری و آرین روبن دنیای خاص خود را دارند و فوتبالی متفاوت را ارائه می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
جوونیای بکن باوئر و کرایف.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت بکن‌باوئر از جشن تولد رونالدو


اسطوره‌های فوتبال آلمان و آرژانتین به حمایت از ستاره پرتغالی رئال مادرید برای برگزاری جشن تولد در شب شکست از اتلتیکومادرید پرداختند.

خبرگزاری فارس: فرانتس بکن‌باوئر آلمانی و سزار لوئیس منوتی آرژانتینی، دو اسطوره تاریخی فوتبال در دفاع از کریستیانو رونالدو که به دلیل برپایی جشن تولد 30 سالگی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته بود، تولدی که تنها چند ساعت پس از شکست چهار بر صفر این تیم مقابل اتلتیکو برگزار شده بود، صحبت کردند.

منوتی، قهرمان جام‌جهانی 1978 به همراه آرژانتین در ستونی در DPA Global Media Services در مطلبی با کنایه نوشت: برایم مهم نیست که آیا خوان مانوئل سرات (یک خواننده معروف اسپانیایی) خیلی زود به خواب می‌رود یا آیا گابریل گارسیا مارکز مشروب می‌خورد. آنها حق دارند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

بکن‌باوئر نیز اعلام کرد که ستاره پرتغالی پیش از بازی خبر نداشته که این مسابقه با نتیجه چهار بر صفر به پایان می‌رسد.

کریستیانو به دلیل برگزاری مهمانی جشن تولد 30 سالگی‌اش در شب شکست چهار بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید و آواز خواندن در این مراسم به شدت مورد انتقاد از سوی هواداران قرار گرفت.