ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکن‌ باوئر:‌ شواین‌ اشتایگر باید بماند


قیصر فوتبال آلمان در نقطه نظری متفاوت با کاپیتان اسبق بایرن معتقد است باستیان شواین‌اشتایگر در صورت انتقال به منچستریونایتد دچار مشکل می‌شود.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که از گوشه و کنار شنیده می‌شود شواین‌اشتایگر، هافبک 30 ساله بایرن و ژرمن‌ها یکی از گزینه‌های مورد نظر لویی‌ فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد برای فصل آینده است، نظرات متفاوتی در مورد انتقال احتمالی وی وجود دارد.

2 روز بعد از آنکه لوتار ماتیوس، کاپیتان تیم آلمان در جام جهانی منجر به قهرمانی 1990 توصیه کرد «شواینی» برای ماندن در اوج، بایرن را ترک کند و به تیم نخست شهر منچستریونایتد برود، فرانتس بکن‌باوئر، مرد میانه‌میدان را به ادامه حضور فرا می‌خواند.

قیصر ژرمن‌ها البته دلایل خودش را در دارد که در گفت‌وگو با روزنامه بیلد اینگونه اظهارداشت: وفق دادن با لیگ اروپایی دیگر در سن و سال او سخت است. سال‌ها با قدرت تمام بازی و بدنش فشار زیادی را سال‌ها تحمل کرده است.

به اعتقاد بکن‌باوئر بازیکن بایرن بهتر است چند سالی دیگر بماند و  در نهایت فوتبال خود را در لیگی نظیر آمریکا به پایان رساند.

وی ادامه داد: به جای رفتن به انگلیس او می‌تواند بماند و در آمریکا به کار خود خاتمه دهد. به نظرم او دو سال دیگر با قدرت می‌تواند در بایرن بماند و همچنان در اوج باشد.


ویدیو مرتبط :
جوونیای بکن باوئر و کرایف.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه بکن بائر به شواین اشتایگر


اسطوره فوتبال آلمان به هافبک ملی پوش بایرن مونیخ توصیه کرد به جای پیوستن به منچستریونایتد به یک تیم آمریکایی بپیوندد.

باشگاه خبرنگاران: باستین شواین اشتایگر هافبک 30 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در آلیانس آره نا آینده نامعلومی دارد، زیرا، زیرا رقابت شدیدی میان بازیکنان برای حضور در ترکیب بایرن وجود دارد و خبرها حاکی از آن است که منچستر یونایتد علاقمند است این بازیکن را به خدمت بگیرد.
 
با این وجود فرانتس بکن بائر اسطوره فوتبال آلمان معتقد است شواین اشتایگر با رفتن به اولدترافورد چیزی به دست نمی‌آورد و به جای آن باید به MLS برود، البته بکن بائر می گوید او باید دو سال دیگردر بایرن مونیخ بماند و پس از آن راهی لیگ آمریکا شود.
 
بکن بائر گفت: شواین اشتایگر در این سن نسازی به چالشی مانند لیگ برتر ندارد، من به او توصیه می‌کنم به لیگ برتر نرود و اینجا در بایرن مونیخ بماند، اشتایگر هنوز یک یا دو فصل دیگر می تواند در اوج بازی کند.