ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام و مورینیو پر درآمدترین های فصل 2012-2013



دیوید بکهام,عکس دیوید بکهام

بکام و مورینیو پر درآمدترین های فصل 2012-2013

ستاره انگلیسی پاری سن ژرمن فرانسه با در آمد 36 میلیون یورو به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان در فصل 2012-2013 انتخاب شد. در میان مربیان هم ژوزه مورینیو اول شد.

به نوشته مجله"فرانس فوتبال" دیوید بکام با درآمد 36 میلیون یورو به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان در فصل 2012-2013 انتخاب شد.

حقوق سالانه بکام در فصل 2012-2013 ، 1/7 میلیون یورو بود. او در مجموع 1/3 میلیون یورو هم پاداش دریافت کرد اما بیشتر در آمد این هافبک انگلیسی به کارهای تبلیغاتی او بر می گردد که به 33 میلیون یورو رسید تا در مجموع با درآمد 36 میلیون یورو به عنوان پر درآمدترین بازیکن جهان در این سال انتخاب شود.

بعد از بکام، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با 35 میلیون یورو نفر دوم شد.کریستیانو رونالدو هم با در آمد 30 میلیون یورویی پشت سر رقیب همیشگی خود قرار گرفت.

ساموئل اتوئو،نیمار،سرخیو آگرو،وین رونی،ابراهیموویچ، یحیی توره و فرناندو تورس هم به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

در میان مربیان هم ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید با 14 میلیون یورو به عنوان پر درآمدترین مربی فصل 2012-2013 انتخاب شد. پس از او کارلو آنچلوتی سرمربی پاری سن ژرمن و مارچلو لیپی سرمربی شانگهای چین به ترتیب با در آمد 12 میلیون یورو و 11 میلیون یورو در رده های بعدی قرار گرفتند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پر درآمدترین شغل ها در دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پر درآمدترین خواننده زن در سال 2012 +عکس



"بریتنی اسپیرز" عنوان پر درآمدترین زن دنیای موسیقی را در سال 2012 از آن خود کرد.
در سال جاری میلادی بریتنی اسپیرز موفق شد با درآمد سالانه 58 میلیون دلاری اش عنوان پر درآمدترین زن در دنیای موسیقی غرب را توسط مجله فوربس از آن خود کند.

پر درآمدترین خواننده زن , بریتنی اسپیرز

بیشتر درآمد این خواننده 30 ساله مربوط به برگزاری تور زنده اجرای موسیقی است که درآمدی 68.7 میلیون دلاری برای او به همراه داشته است.
لوری لندرو که از زمان نوجوانی به بریتنی اسپیرز کمک کرد تا به عنوان یک خواننده معروف مطرح شود در این زمینه میگوید:بریتنی خلاقیت فوق العاده ای دارد که پل ارتباطی میان او و طرفدارانش است. این مسئله باعث میشود هر روز بر تعداد طرفداران او اضافه شود . این ستاره موسیقی به زودی ازدواج خواهد کرد و مادر سه فرزند است . او قراردادی 15 میلیون دلاری با تهیه کنندگان برنامه "ایکس فاکتور" امضا کرده است تا به عنوان داور در این مسابقه تلویزیونی حضور یابد.
سال گذشته این عنوان متعلق به تیلور سوئیفت ستاره 22 ساله موسیقی بود و افراد دیگری چون لیدی گاگا ، ریحانا ، کتی پری نیز در این لیست حضور داشته اند.
امسال مدونا و بیانسه در رتبه های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.
منبع:pardad.ir