ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام: مسی ستاره بازی امشب می‌شود


کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس عنوان کرد اگر لیونل مسی در بازی امشب در بهترین فرم خود باشد، شانس برد آرژانتین بیش از آلمان خواهد بود.

ورزش سه: کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس عنوان کرد اگر لیونل مسی در بازی امشب در بهترین فرم خود باشد، شانس برد آرژانتین بیش از آلمان خواهد بود.

آلمان و‌ آرژانتین امشب در فینال جام جهانی برابر هم به میدان می‌روند تا قهرمان جام بیستم مشخص شود.

دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس درباره دیدار فینال جام‌جهانی گفت: به نظر من لیونل مسی تعیین کننده این دیدار خواهد بود. اگر او در بهترین فرم خود باشد شانس پیروزی آرژانتین خیلی افزایش خواهد یافت. مسی در این جام عملکرد خیلی خوبی داشته است و با بازی‌های خوبش باعث شده تا علاقه‌مندان فوتبال لذت ببرند. مسی بازیکنی است که باعث می‌شود هم‌تیمی‌هایش نیز در شرایط بهتری قرار گیرند. البته او می‌داند که قهرمانی در جام جهانی تا چه اندازه برایش مهم است. مطمئنا تمام تلاشش را خواهد کرد تا قهرمانی را برای کشورش به ارمغان آورد.

بکام در ادامه گفت: فکر می‌کنم فشار بیشتری روی آرژانتین نسبت به آلمان باشد. البته همین که تا الان توانسته‌اند به فینال برسند عملکرد خیلی خوبی بوده است که شاید انتظارش را نداشتند. حالا همه از آرژانتین قهرمانی می‌خواهند در حالی که قبل از جام خیلی‌ها عقیده داشتند شاید آرژانتین به جمع 4 تیم هم نرسد. آرژانتین بازیکنان بااستعداد زیادی در ترکیب خود دارد که با شور و شوق فوتبال بازی می‌کنند. من خودم هر وقت مسی بازی دارد سعی می‌کنم بازی‌های او را ببینم و از دیدن بازی‌هایش لذت می‌برم.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس درباره تیم ملی آلمان گفت: آلمانی‌ها تجربه زیادی دارند. فکر می‌کنم هیچ کس شگفت‌زده نشد که آنها توانستند به فینال برسند. ستاره خیلی شاخصی در تیم ملی آلمان وجود ندارد. آنها یک عده بازیکن خیلی خوب هستند که کنار هم فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند.

بکام درباره ارزیابی‌اش از جام جهانی گفت: در کل جام جهانی خیلی خوبی را شاهد بودیم. تیم‌هایی مثل کاستاریکا و کلمبیا توانستند هیجان را به جام بازگردانند. آنها با بازیکنان جوانی که داشتند نشان دادند که چگونه باید فوتبال بازی کرد. درخشش کاستاریکا و کلمبیا جام بیستم را به نظرم زیبا کرد و مهم‌ترین موضوع این جام بود.


ویدیو مرتبط :
کریمی - می درخشه اشک ستاره تو سینه ی تار امشب ، بیرق عزا رو بیارید ، رضا (ع) عزاداره امشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت ستاره‌های بارسلونا در بازی امشب


مثلث هجومی بارسلونا در بازی امشب برابر والنسیا غایب خواهند بود.

بانک ورزش: مثلث هجومی بارسلونا در بازی امشب برابر والنسیا غایب خواهند بود. لیونل مسی، لوییس سوارز و نیمار در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به استراحت خواهند پرداخت. بارسلونا در مرحله رفت این رقابت ها که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد توانست با نتیجه پرگل 7 بر صفر مهمان خود را بدرقه کند.

جرارد پیکه، خاویر ماسکرانو و آندرس اینیستا نیز در این بازی حضور نخواهند داشت. گفتنی است، لیونل مسی در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای مشکل کلیوی خود به بیمارستان مراجعه کرده است.