ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام: زیدان بهترین مربی برای رئال است


دیوید بکام به تمجید از سرمربی فعلی رئال مادرید پرداخت و او را بهترین گزینه برای مربیگری کهکشانی‌ها خواند. او هم چنین زیزو را بهترین هم تیمی خود معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: دیوید بکام به تمجید از سرمربی فعلی رئال مادرید پرداخت و او را بهترین گزینه برای مربیگری کهکشانی‌ها خواند. او هم چنین زیزو را بهترین هم تیمی خود معرفی کرد.

دیوید بکام و زین الدین زیدان در تیم کهکشانی رئال مادرید هم‌تیمی بودند. با گذشت چند سال از آن دوره، بکام راه تجارت را در پیش گرفته و زیدان با حضور در تیم دوم رئال مادرید و سپس تیم اصلی روی به دنیای مربیگری آورده است. زیدان سرمربی تیم بحران‌زده‌ای شد که بنیتس در ابتدای فصل هدایت آن را بر عهده گرفت ولی شرایط برای او خیلی بد پیش رفت تا اینکه زیدان هدایت رئال را بر عهده گرفت. این مربی همراه با تیم مادریدی تا هفته پایانی به دنبال قهرمانی در لیگ بود و چندی دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر همشهری خود یعنی اتلتیکومادرید به میدان برود.

دیوید بکام درباره حضور زین الدین زیدان در رئال مادرید گفت: زیدان برای مربیگری آفریده شده است. چیزی که اصلا در من وجود ندارد. زیدان علاوه بر این که یک دوست فوق‌العاده برای من است، یکی از پرشورترین فوتبالیست‌ها و بازیکنان رئال مادرید است که تا به حال دیده‌ام و بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده‌ام. به نظر من این خیلی طبیعی است که زیدان تنها به مربیگری فکر کند چرا که کارش بسیار دشوار است. مادرید رقابت سختی با بهترین تیم بارسلونا دارد و او باید تیمش را به بهترین شکل آماده کند. به نظر من او در این زمینه موفق بوده است. وقتی شما با این تیم خوب رقابت می‌کنید همه چیز پیچیده می‌شود ولی او می‌تواند به خوبی رئال را مدیریت کند و همانطور که تاکنون نشان داده به خوبی در کارش موفق بوده و با شرایط باشگاه نیز به خوبی آشنا است.

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد در ادامه ثبات را رمز موفقیت رئال مادرید دانست و با حمایت از زیدان گفت: مادرید به ثبات و تداوم آن احتیاج دارد. زیزو حالا به زمان نیاز دارد و باید بازیکنانش حفظ شوند و اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز نشد، باید به او فضا و زمان بیشتری برای کار کردن داد. ثبات کلید موفقیت است. او باید سال‌ها در رئال بماند و در این تیم به موفقیت‌های زیادی برسد. رئال به حضور او و ثباتی که در تیم ایجاد کرده است نیاز دارد.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است


مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

خبرگزاری فارس: مدافع سابق رئال مادرید معتقد است اسطوره فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای باشگاه باشد.

روبرتو کارلوس در پایان دیدار دوستانه بین پیشکسوتان رئال مادرید و یوونتوس اظهار داشت: زین‌الدین زیدان فرانسوی می‌تواند مربی کاملی برای رئال باشد.

وی ادامه داد: زیدان می‌تواند هر نقشی را در رئال بپذیرد. زیدان با سابقه، آرامش و هوشش می‌تواند هرکاری که دوست دارد، انجام دهد. سرمربی، دستیار مربی، مدیر، مدیر اجرایی یا هر پست دیگر؛ او می‌تواند با تضمین بالا هر یک از این کارها را انجام دهد. زیدان فرد فوق‌العاده‌ای برای باشگاه است.

کارلوس خاطرنشان کرد: آنچلوتی سرمربی بزرگی است اما مشکل در رئال مادرید بحث بر سر هماهنگی است.

کارلوس: زیدان مربی کاملی برای رئال است