ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام خطاب به نیمار: قوی‌تر از گذشته برگرد!


کاپیتان پیشین سه شیر با مهاجم مصدوم برزیل ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مصدومیت شدید نیمار ستاره تیم فوتبال برزیل در بازی با کلمبیا که باعث دوری 4 تا 6 هفته‌ای این بازیکن از میادین شد، واکنش‌های مختلفی داشته است.

دیوید بکام کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار 3 عکس خود با نیمار در زمان‌های مختلف نوشت: «از اینکه نیمار را دیگر در جام جهانی نمی‌بینم بسیار ناراحتم. می‌توانم تصور کنم که چه فشاری روی نیمار است. او در جام جهانی عملکرد باورنکردنی داشت. امیدوارم هرچه‌ زودتر خوب شوی و قوی‌تر از گذشته به میادین برگردی.»


ویدیو مرتبط :
به مناسبت تولد دیوید بکام / گل ها و حرکات بکام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجف‌نژاد: استقلال را قوی‌تر از فصل گذشته می‌بندیم/ فتح‌الله‌زاده می‌ماند



از جیب ما خبر ندارید، دغدغه‌ای نداریم!

نجف‌نژاد: استقلال را قوی‌تر از فصل گذشته می‌بندیم/ فتح‌الله‌زاده می‌ماند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال را قوی‌تر از فصل گذشته می‌بندیم.

 

باشگاه استقلال,اخبارباشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، مقداد نجف‌نژاد در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم و برای سال آینده برنامه‌های خود را اعلام کردیم تا مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. همچنین درباره سال گذشته نیز جمع‌بندی خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم. 

وی ادامه داد: استقلال باشگاه بزرگی است. یکسری مسائلی در باشگاه وجود داشت که برای از بین بردن آنها صحبت کردیم و راهکارها را مورد بررسی قرار دادیم. خوشبختانه پیگیری‌های هیئت مدیره بخشی از مشکلات را حل کرد و بخشی از مسائل هم با کمک وزارت ورزش و جوانان حل شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: نتایج خوبی در مورد بررسی‌های سال گذشته و برنامه‌های سال آینده به دست آمد که نتایج آن را اعلام می‌کنیم. باید بدانیم که تنها مبنای استقلال پول نیست. استقلال راه‌های زیادی برای درآمدزایی دارد از جمله این موارد خود هواداران هستند. بخشی از مسائل به وزارت ورزش و بخشی هم به مدیریت برمی‌گردد. 

نجف‌نژاد تصریح کرد: از مشکلات عبور کردیم مسئله ما پول نبود سال گذشته موفقیت‌های خوبی کسب کردیم عواملی که باعث موفقیت ما شد همدلی و صمیمیت بود. این رمز موفقیت استقلال بوده و اکنون هم همین صمیمیت در باشگاه وجود دارد. باشگاه استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که توان بالفعل دارد و تراز مالی ما منفی نمی‌شود. یکی از این عوامل، هواداران هستند.

نجف‌نژاد تصریح کرد: همواره مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم. امسال هم مشکل داشتیم که بخشی از آن را با کمک وزارت حل کردیم. در جلسه امشب هم به نتایجی رسیدیم که بخشی از مشکلات حل خواهد شد. به اطلاع هواداران می‌رسانیم که هیچ دغدغه‌ای نداریم و تیمی قوی‌تر از فصل گذشته می‌بندیم تا در مسابقات آسیایی قدرتمند ظاهر شویم.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال از فصل گذشته هنوز طلبکاران و باشگاه بدون پول چه طور می‌تواند این بازیکنان را راضی به ماندن کند، گفت: اول اینکه شما از جیب ما خبر ندارید. ما اصلا دغدغه نداریم. ما که از ارکان باشگاه هستیم شرایط را می‌دانیم.

با قلعه‌نویی هم صحبت کرده‌ایم. اوضاع ما از فصل گذشته بدتر نیست از این دوره هم عبور خواهیم کرد. بخش اعظم مطالبات پرداخت شده است.

بیش از 50 تا 60 درصد از طلب بازیکنان پرداخت شده نمی‌گویم وضع‌مان نرمال است مشکل داریم و وزارت ورزش هم باید کمک کند. ما باید در آسیا بازی کنیم و باید به استقلال کمک کند. استقلال شخصیت قهرمانی دارد باید به این باشگاه کمک شود تا ستاره‌ دیگری در آسیا را بگیرد و یک مدال برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده در استقلال می‌ماند یا خیر،‌گفت:‌بله او می‌ماند. سرمربی استقلال قلعه‌نویی است و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه است. هواداران از ما توقع دارند این سرمایه‌ها را حفظ کنیم. اگر اشکالی هم در جایی وجود داشته باشد آن را برطرف می‌کنیم.

نجف‌نژاد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکل ورزش کشور حل شود باید مثل تمام دنیا و آسیا به سمت خصوصی‌سازی در ورزش برویم. در حال حاضر تمامی باشگاه‌های بزرگ در ایران از بیت‌المال استفاده می‌کنند و فقط استقلال و پرسپولیس اینگونه نیستند باید باشگاه‌های ما به سمت خصوصی‌سازی بروند. وزیر ورزش هم به این امر اهتمام دارد و می‌خواهد مشکلات را برطرف کند.

49 درصد سهام باشگاه استقلال قرار است به هواداران واگذار شود و 51 درصد به شرکت‌های دولتی و خصوصی واگذار شود. با این مکانیزم سهام را به هواداران واگذار می‌کنیم و آنها نیز در اداره باشگاه سهیم می‌شوند./فارس