ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بکام آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد+عکس



 
 اخبار ورزشی  - بکام آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد+عکس

 ستاره بازنشسته فوتبال انگلیس که همیشه دستی در کارهای خیر دارد آرزوی یک کودک سرطانی را برآورده کرد.

به گزارش جام جم ورزشی، یک کودک انگلیسی به نام میلو به سرطان مبتلا است و به دلیل همین بیماری مجبور شد فوتبال را رها کند این در حالی است که وی به فوتبال علاقه بسیار زیادی دارد. بکام از طریق برخی از واسطه ها متوجه شد کودکی به نام میلو که سرطان دارد و البته فوتبال هم علاقه مند است در آرزوی دیدن او به سر می برد بنابراین آدرس میلو را پیدا کرد و به عیادت وی رفت. بکام به میلو قول داد ترتیب دیدار او با برخی دیگر از ستاره های فوتبال را بدهد. در زیر عکسی از بکام در کنار میلوی 11 ساله را می بینید:

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیستهای معروف

 

اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
هر 10000 لایک=برآورده شدن یک آرزوی کودک سرطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو فوتبالیست مشهور آرزوی این نوجوان را برآورده کردند ؛ عکس



 
 اخبار ورزشی - دو فوتبالیست مشهور آرزوی این نوجوان را برآورده کردند ؛ عکس

کودکی که در برنامه ماه عسل با نام "رضا" آرزو کرده بود محل سکونتش عوض شود و به مکانی بهتر برای زندگی منتقل شود با کمک سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده به آرزوی خود رسید.

به گزارش جام نیوز، سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده صبح جمعه برای انجام امور مقدماتی جهت تعویض خانه رضا و خانواده‌اش راهی خیابان شوش شدند و پس از بررسی محل سکونت رضا با مادر این نوجوان مشورت کرده و خواستار این شدند که هر جایی که آنها تمایل دارند نقل مکان کنند.

این نوجوان ١٣ ساله در برنامه ماه عسل آرزو کرده بود که از محله ای که در آن زندگی می کنند، به خاطر رواج توزیع و استعمال مواد مخدر رهایی یابد.

 

اخبار,اخبارورزشی,سید مهدی رحمتی,حنیف عمران زاده

 اخبار ورزشی - جام نیوز