ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بوناچیچ در لیگ قطر سرمربی دو بازیکن ایرانی شد



لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان به لیگ قطر رفت و هدایت الاهلی این كشور را برعهده گرفت. او جانشین زلاتكو كرانچار شده كه هفته گذشته از این تیم اخراج شد. الاهلی قطر مجتبی جباری و پژمان منتظری دو بازیكن ایرانی را در اختیار دارد.

اخبار,اخبار امروز,لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از وضعیت لژیونرهای ایرانی در لیگ قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جباری بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر شد(+عکس)



 

  اخبار ورزشی - جباری بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر شد(+عکس)

مجتبی جباری بازیکن سابق تیم ملی کشورمان و شاغل در تیم فوتبال الاهلی از سوی سازمان لیگ ستارگان قطر به عنوان برترین بازیکن ماه آگوست انتخاب شد.

نماینده سازمان لیگ قطر در محل باشگاه الاهلی حاضر و جایزه جباری را به علاوه جایزه مالی به وی تقدیم نمود. مجتبی جباری اولین بازیکنی است که این جایزه را نصیب خود می‌نماید. در این فصل از لیگ ستارگان قطر مطابق سالهای پیش در پایان هر بازی بهترین بازیکن انتخاب می‌شود اما این اولین باری است که انتخاب بهترین بازیکن با استفاده از داده‌های نرم افزار پروزون صورت می‌پذیرد.

این نرم افزار با پردازش اطلاعات وسیعی از هر بازی و با دقت بسیار زیادی بهترین بازیکن را انتخاب می‌نماید. جباری در دو بازی نخست تیم فوتبال الاهلی در چارچوب لیگ ستارگان قطر با دو گلی که در برابر القطر به ثمر رساند و دو پاس گل در بازی السیلیه نقش پررنگی را بازی نموده است. سال گذشته نیز در فصل 2014-2013 لیگ ستارگان قطر مجتبی جباری در میان سه بازیکن برتر این لیگ جای گرفت.
 

اخبار,اخبارورزشی, مجتبی جباری


 اخبار ورزشی - بهار نیوز