ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بولت قهرمان 100 متر لیگ الماس شد



قهرمان جهان,لیگ الماس,آخرین رقابت دو و میدانی

در آخرین رقابت فصل؛
بولت قهرمان 100 متر لیگ الماس شد

قهرمان جهان و المپیک در آخرین رقابت دو و میدانی فصل در لیگ الماس در ماده 100 متر بار دیگر با زمان 9 ثانیه و 8 دهم ثانیه به مقام نخست رسید.

به گزارش مهر، در این رقابت که در شب گذشته در بروکسل، بلژیک برگزار شد بولت که ماه گذشته در رقابتهای قهرمانی جهان در مسکو مدال های طلای 100 متر، 200 متر و 4 در 100 متر را از آن خود کرده بود این بار نیز به مدال خوش رنگ طلا در لیگ الماس دست یافت.

بعد از یک شروع نسبتا ضعیف سریعترین مرد جهان سرعت خود را در نیمه دوم مسیر مسابقه افزایش داد و در رقابتی که 6 فینالیست رقابت قهرمانی جهان در آن حضور داشتند با زمان 9 ثانیه و 80 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت.

مایکل راجرز آمریکایی با زمان 9 ثانیه و 90 صدم ثانیه به مقام دوم دست یافت، نستار کارتر جامائیکایی و برنده مدال برنز مسابقات جهانی در جایگاه سوم ایستاد. جاستین گاتلین که در مسکو به مقام دوم رسید، در این مسابقه چهارم شد.

قهرمان جهان,لیگ الماس,آخرین رقابت دو و میدانی

بولت که در اوایل فصل با مصدومیت همسترینگ دست و پنجه نرم می کرد در پایان مسابقه به خبرنگار BBC گفت: فصل فوق العاده ای برای من نبود اما مسئله اصلی این بود که باز هم در صدر قرار بگیرم. شروع خوبی در این مسابقه نداشتم، اگر استارت بهتری داشتم می توانستم زمان 9 ثانیه 70 صدم ثانیه را هم بزنم./خبر گزاری مهر


ویدیو مرتبط :
بازگشت یوسن بولت با قهرمانی دو صد متر لیگ الماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا قاسمی قهرمان دوی 100 متر بلژیک شد


ملی‌پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جایزه بزرگ بلژیک در ماده 100 متر قهرمان شد.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جایزه بزرگ بلژیک در ماده 100 متر قهرمان شد.

رضا قاسمی که به تازگی برای حضور در یک تیم دوومیدانی آلمان راهی این کشور شده است به صورت آزاد در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بلژیک شرکت کرد.

این رقابت شب گذشته برگزار شد و ملی پوش دوی سرعت ایران موفق شد با رکورد 10 ثانیه و 20 صدم ثانیه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی همچنین در ماده 200 متر هم شرکت کرد و با طی کردن این مسافت در مدت زمان 20 ثانیه و 90 صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد.

قاسمی با این رکورد، ورودی بازی‌های آسیایی را هم کسب کرد. این دونده کشورمان در مرحله اول لیگ دوومیدانی هم در مواد 100 و 200 متر قهرمان شده بود.