ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بوفون: به تیم رویایی ایتالیا نزدیک شده‌ایم


دروازه‌بان محبوب و کهنه‌کار تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از پیروزی تیم کشورش برابر بلغارستان در مرحله مقدماتی یورو 2016 گفت: به تیم رویایی ایتالیا نزدیک شده‌ایم.

خبرگزاری فارس: جان لوئیجی بوفون در مصاحبه با گازتادلو اسپورت ایتالیا ضمن تشکر از کادر فنی و مربیان دروازه بان های تیم ملی ایتالیا به خاطر اعتماد کامل شان گفت: تمام تلاشم این است که با همه وجودم در خدمت تیم ملی باشم، هر اشتباهی از سوی من هرگز قابل بخشش نیست و من در این سن و با این تجربه به ترحم مردم نیاز ندارم. اگر گل بخورم باید احساس دروازه بان جوانی را داشته باشم که در اولین بازی ملی خود گل خورده و شرمنده مردم کشورش شده است.

بوفون ادامه داد: به عقیده من تیم خوبی داریم و برای درخشش در یورو 2016 آمده هستم. تیم ملی رویایی و طلایی ایتالیا را هرگز فراموش نمی‌کنم و معتقدم که باز هم می‌توانیم به آن روزهای زیبا برگردیم.

تیم ملی ایتالیا در دیداری خانگی از مرحله مقدماتی یورو 2016، با نتیجه یک بر صفر بلغارستان را شکست داد.


ویدیو مرتبط :
مهارت های بوفون (دروازن تیم ملی ایتالیا و یونتوس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد شکنی بوفون در تیم ملی ایتالیا


دروازبان تیم‌ ملی ایتالیا از رکورد فابیو کاناوارو عبور کرد.

گل: دروازبان تیم‌ ملی ایتالیا از رکورد فابیو کاناوارو عبور کرد.

 جیان‌لوییجی بوفون امشب در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل دانمارک در ترکیب تیم ملی ایتالیا قرار گرفت. او که البته موفق نشد دروازه‌اش را بسته نگاه دارد در این مسابقه 137امین مسابقه ملی‌اش را انجام داد و توانست از رکورد فابیو کاناوارو عبور کند.

کاناوارو 136 بازی ملی دارد.

بوفون در 29 اکتبر 1997 مقابل روسیه اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد. در آن بازی جیان‌لوکا پالیوکا مصدوم شد و بوفون 19ساله در مسکو در مقدماتی جام جهانی 1998 بازی کرد.