ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بوستانی: استقلال دروازه‌بان اول و دوم ندارد


مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم دروازه‌بان اول و دوم ندارد و هرکس آماده باشد درون دروازه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم: کریم بوستانی ابتدا درمورد حضور وحید طالب‌لو در استقلال گفت: او جزو گلرهای خوب ایران است که سابقه بازی در استقلال را دارد و با جو این تیم آشناست. بعد از جدایی داسیلوا نیاز به یک دروازه‌بان جدید داشتیم و حالا طالب‌لو به استقلال آمده تا به تیم ما کمک کند. او و فروزان از دروازه‌بان‌های خوب ایران هستند که قطعاً به استقلال کمک خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر نمی‌کنید ماجرای نیلسون و سوشا مکانی در نیم‌فصل دوم برای استقلال به وجود بیاید؟»، خاطرنشان کرد: ما اینجا سیستم چرخشی نداریم و قرار نیست از گلرهای خود به صورت چرخشی استفاده کنیم. هر گلری در تمرینات خوب بود و آمادگی لازم را داشت درون دروازه خواهد ایستاد. بعضی از تیم‌ها به‌دلیل استفاده چرخشی از گلرها ضربه خورده‌اند ولی ما این کار را نمی‌کنیم. در ضمن استقلال گلر اول و دوم ندارد.

بوستانی درمورد اینکه استقلال در 17 بازی 22 گل دریافت کرده و اینکه فروزان چقدر در خوردن این گل‌ها مقصر بوده است، گفت: وقتی فصل شروع شد دو مدافع میانی استقلال یعنی صادقی و عمران‌زاده مصدوم شدند. ما در طول بازی‌ها خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده را هم در بعضی از بازی‌ها در اختیار نداشتیم و همین موضوع مشکلاتی را برای تیم به وجود آورد. من اعتقاد دارم ناهماهنگی در خط دفاعی باعث شد تا زیاد گل بخوریم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: بعد از اینکه مصدومیت مدافعان استقلال برطرف شد، آنها نیاز به هماهنگی داشتند ولی برای این کار به اندازه کافی زمان نداشتیم. این مسائل باعث می‌شد اشتباهات فردی داشته باشیم. در ضمن با جرأت می‌گویم که فروزان فقط روی سه یا چهار گل مقصر بوده است که می‌توان به بازی مقابل پارسه، سایپا و صبا اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
بدترین دروازه بان تاریخ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد



باشگاه الریان

تلاش برای آماده‌سازی بازیکن برزیلی

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد

سعود الهاجری، دروازه‌بان عربستانی الریان به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی‌تواند همراه با کاروان تیم قطری به تهران بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الرای خبر داد که بازیکنان و همراهان تیم الریان قطر با هواپیمای اختصاصی امروز ظهر به تهران  می‌رسند.

علی سالم عفیفه از مدیران باشگاه الریان ریاست این هیئت را بر عهده دارد.

بنابر این گزارش، یونس علی بازیکن الریان که در بازی قبل به دلیل دریافت کارت از رویارویی با استقلال ایران محروم است.

علاوه بر این سعود الهاجری دروازبان عربستانی این تیم به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی تواند به تهران بیاید و از غایبان تیم قطری هستند.

الهاجری برای عدم همراهی تیم الریان در سفر به تهران از کادر فنی اجازه گرفت و با توجه به مراسم عروسی آنها نیز با درخواست این دروازه‌بان عربستانی موافقت کردند.

همچنین تیم پزشکی الریان اعلام کرده‌ که نیلمار بازیکن برزیلی‌این تیم برای بازی با استقلال آمادگی خود را به دست خواهد آورد./فارس