ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به یاد پسری که متفاوت بود


هفتم دی ماه 86 روز سختی برای بسکتبال و جامعه ورزش ایران بود، چون آیدینش را از دست داد.

خبرگزاری فارس: هر روز که از هفتم دی ماه 1386 می‌گذرد، بسکتبال ایران بیشتر برای نداشتن آیدینش حسرت می‌خورد. آیدینی که تازه به دوران اوج خود رسیده بود و یک حادثه دلخراش او را آسمانی کرد.

ملی پوش فقید بسکتبال ایران با استایل مخصوص خود، با ساق‌هایی که می‌پوشید و با هدبندی که می‌انداخت بیش از پیش در چشم بود.

درخشش او در قهرمانی تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا را اهالی بسکتبال به خوبی به یاد دارند.

آیدین که متولد 16 بهمن 1360 بود، خیلی زود بار سفر را بست و دوستداران بسکتبال از هنرنمایی‌هایی او میدان توپ و تور محروم شدند.

به یاد پسری که متفاوت بود

هم بازی‌های او حامد حدادی، حامد آفاق و مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان و از همه مهمتر برادرش صمد نیکخواه بهرامی در صحبت‌هایشان همیشه از دلتنگی برای این بازیکن شایسته بسکتبال صحبت می‌کنند و صد افسوس که دیگر او نیست.

زمان به سرعت سپری می‌شود و روزها یکی پس از دیگری می‌گذرند.

چند سال باید بگذرد تا بازیکنانی مانند آیدین ظهور کنند. در نگاه اهالی بسکتبال او یک استثناء بود و حالا اگر بود و قطعا به همراه برادرش صمد قهرمانی های زیادی را با یکدیگر تجربه می‌کردند.

حامد حدادی یکی از دوستان صمیمی آیدین بود و دلتنگی خاصی نسبت به عدم حضور وی دارد.

او می‌گوید: هرسالی که نزدیک به هفتم دی ماه می‌شویم خاطراتی که با یکدیگر داشتیم جلوی چشمم می‌آید، اما حیف که او دیگر نیست. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد و ما بتوانیم از قهرمانان‌‌مان به خوبی استفاده کنیم.

یاد و خاطره اش گرامی باد.


ویدیو مرتبط :
عجایب خلقت - پسری با ترکیبی متفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروتن از یاد رفته با تیپ متفاوت در تلویزیون


شبكه یك سیما از امشب پخش سریال «از یاد رفته» را به كارگردانی فریدون حسن پور آغاز خواهد كرد. این سریال مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی پرفراز و نشیب «مرتضی» را در طول مدت ۴۰ سال روایت خواهد كرد.

شبكه یك سیما از امشب پخش سریال «از یاد رفته» را به كارگردانی فریدون حسن پور آغاز خواهد كرد.

این سریال مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی پرفراز و نشیب «مرتضی» را در طول مدت ۴۰ سال روایت خواهد كرد.

نقش او را محمدرضا فروتن بازی می كند. مرتضی كه در یكی از روستاهای شمال متولد شده و زندگی ساده ای دارد عاشق دختری به نام گلرخ می شود كه سطح زندگی خانواده اش با او متفاوت است. با وجود مخالفت های خانواده گلرخ، او (گلرخ) خانواده اش را مجاب می كند كه به این ازدواج رضایت دهند. بعد از كشمكش های بسیار این اتفاق می افتد و آن دو زندگی جدیدشان را آغاز می كنند.

با تشویق های گلرخ، مرتضی مصمم می شود كه تحصیلاتش را ادامه دهد. او با جدیت و ممارست به تحصیل می پردازد و موفق می شود در رشته پزشكی قبول شود. او به دانشگاه و كمی بعد برای ادامه تحصیل به خارج از كشور می رود.

اما زندگی این دو كه تاكنون آرام و عاشقانه بوده كم كم دستخوش حوادثی می شود كه تصورش برای گلرخ ممكن نیست. با پیشرفت علمی و تحصیلی مرتضی، جایگاه اجتماعی او هم تغییر می كند و این موضوع تاثیری مستقیم بررفتار و اخلاق همسرش دارد. اما این پایان كار این زوج نیست، چرا كه رفته رفته پای آدم های دیگری هم به میان كشیده می شود.

از آنجا كه این سریال قرار است راوی یك داستان ۴۰ ساله باشد، بازیگران مختلفی نقش یك شخصیت را در دوران های مختلف بازی كرده اند. مثلا نقش جوانی مرتضی را عمار آقایی بازی می كند و سپیده خداوردی نقش جوانی گلرخ را و فاطمه صادقی هم ایفاگر نقش میانسالی های وی خواهد بود.

فریدون حسن پور این سریال را براساس رمانی نوشته خود، جلوی دوربین برده است و پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت های قصه و حضور بازیگران نام آشنا و مختلف، هنگام پخش بتواند نگاه ها را به سوی خود جلب كند.

كار تصویربرداری این سریال از سال ۸۸ آغاز شد و سال گذشته به پایان رسید. لوكیشن های این سریال در تنكابن، تهران، كاشان، اراك و كشور اتریش بوده است.

به جز بازیگرانی كه نامشان آمد بهنوش طباطبایی، رضا ناجی، صادق صفایی، رضا فیاضی، حوریه میرمحمدی، بهمن صادق حسنی، سیاوش چراغی پور، مهدی بوستان پور، آتیه جاوید، حسین عابدینی، مهران رجبی، سیاوش خیرابی، محسن افشانی، فریبا نادری، سارا منجزی، هومن كیایی و محمدرضا شریفی نیا هم در نقش های مختلف این سریال جلوی دوربین رفته اند.