ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به پاس خداحافظی یک فوتبالست بااخلاق


کافی است جمله آخر او را یک بار دیگر بخوانید تا به تفاوت‌های دیدگاهش با دیگران پی ببرید. فوتبال ایران امروز یکی از کم‌حاشیه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیکنانش را از دست داد.

آی اسپورت: در میان اخبار پرسروصدای نقل و انتقالات و هیاهوی پرواز ملی‌پوشان به جام جهانی، خبر خداحافظی کیانوش رحمتی از فوتبال شاید خبر چندان مهمی به نظر نرسد. اما این هافبک سابق استقلال، سایپا و پاس از جمله بازیکنان بااخلاقی است که نمونه‌اش را کمتر در میان فوتبالیست‌های ایرانی می‌بینیم.

به پاس خداحافظی یک فوتبالست بااخلاق/ خداحافظ «آقا»ی رحمتی

کیانوش متولد ۱۳۵۷ در نوشهر است و فوتبالش را از تیم شموشک نوشهر آغاز کرد. او بعدها در تیم‌های پاس، سایپا، استقلال و مس کرمان نیز حضور موثر و بی‌حاشیه‌ای داشت. کیا از جمله بازیکنانی بود که با لفظ «بازیکن کارگر» از آنها یاد می‌شود و فعالیت‌شان بسیار موثرتر از چیزی است که به چشم می‌آید. او از جمله بازیکنان زحمتکش فوتبال ما بود که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی فرصتی برای ستاره شدن به دست نمی‌آورند.

او با تیم سایپا و تحت هدایت علی دایی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد و در دوران حضور دایی در تیم ملی نیز از بازیکنان محبوب دایی بود و چند بازی ملی را هم به کارنامه‌اش اضافه کرد. رحمتی فصل گذشته به دلیل تزریق آمپول توسط پزشکان مس کرمان چند ماهی از میادین دور بود در نهایت تصمیم به آویختن کفش‌های خود گرفت.

او امروز بالاخره تصمیم قطعی‌اش برای خداحافظی را رسانه‌ای کرد و درباره این تصمیم گفت:‌ در یکی دو سال اخیر مصدومیت‌های زیادی گریبان‌گیر من شد و واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما چاره‌ای جز این کار نداشتم زیرا دیدم نمی‌توانم انتظاراتی که خودم دارم را برآورده کنم و این مهم‌ترین مسئله است. شاید بتوانم از این فوتبال پولی دربیاورم اما زمانی که رضایت نداشته باشم برایم دلچسب نخواهد بود.»

کافی است جمله آخر او را یک بار دیگر بخوانید تا به تفاوت‌های دیدگاهش با دیگران پی ببرید. فوتبال ایران امروز یکی از کم‌حاشیه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیکنانش را از دست داد.

خداحافظ کیای با اخلاق... خداحافظ آقای رحمتی.


ویدیو مرتبط :
کلیپی از شهاب حسینی،هنرمند نجیب و بااخلاق ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارسلو برابر پاس همدان به میدان می رود



 

 

 

 پاس همدان

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پیکان قزوین با دریافت مجوز بازی می تواند پس از ۵۰ روز در مسابقات لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

مارسلو مهاجم ۲۹ ساله برزیلی که اواخر آذرماه با تیم فوتبال پیکان قزوین قرارداد امضا کرده بود، به خاطر مشکلاتی که برای صدور کارت بازی اش پیش آمد، نتوانست پیکان را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

این بازیکن به همین دلیل مجبور شد در یک دیدار تیم استقلال قزوین که در رقابت‌های دسته دوم حضور دارد، شرکت کند و پس از همراهی این تیم، مشکلش برای حضور در مسابقات لیگ برتر برطرف شد.

براین اساس وی طی روزهای آینده با دریافت ITC می تواند تیم فوتبال پیکان را در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل تیم پاس همدان همراهی کند و پس از ۵۰ روز از زمان ثبت قراردادش در مسابقات لیگ ایران به میدان برود.

مارسلو برزیلی که پیشینه حضور در تیم‌هایی از کشورهای برزیل، پرتغال و فرانسه را دارد، عصر روز سه شنبه بیست و چهارم دیماه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران تا پایان رقابت‌های فصل جاری به عضویت تیم پیکان در آمد اما به علت مشکلاتی که در صدور کارت بازی‌اش پیش آمد از همراهی فیروز‌ه‌ای پوشان قزوینی بازماند.