ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به جای جریمه سطح داوری را ارتقا دهید


معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتقاد از رأی کمیته انضباطی گفت: بهتر است به جای جریمه کردن، سطح داوری را ارتقا دهید.

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتقاد از رأی کمیته انضباطی گفت: بهتر است به جای جریمه کردن، سطح داوری را ارتقا دهید.

پس از جریمه 50 میلیون ریالی علی نظری‌جویباری توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اظهاراتش علیه محسن ترکی داور دربی 81، معاون ورزشی باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: کمیته محترم انضباطی، برای دفاع از حق باشگاه استقلال، ما را از جریمه نترسانید. به جای جریمه کردن یک منتقد، سطح داوری را ارتقاء دهید. اگر با دریافت این مبالغ سطح داوری افزایش می‌یابد، ما راضی هستیم.


ویدیو مرتبط :
دنیای خود را ارتقا دهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: میزبانی قطر در 2022 می تواند سطح فوتبال خاورمیانه را ارتقا دهد



 

 

احمدی نژاد: میزبانی قطر در 2022 می تواند سطح فوتبال خاورمیانه را ارتقا دهد

 

محمود احمدی‌نژاد در تماس تلفنی با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ،میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 را حادثه ورزشی بزرگی دانست كه می‌تواند سطح فوتبال كشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را ارتقاء دهد.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در مكالمه تلفنی با امیر قطر كسب میزبانی این كشور را برای جام جهانی فوتبال 2022 به وی تبریك گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، محمود احمدی‌نژاد در تماس تلفنی با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ،میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 را حادثه ورزشی بزرگی دانست كه می‌تواند سطح فوتبال كشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را ارتقاء دهد.

رییس‌جمهور با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همكاری با قطر به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات معتبر اظهار امیدواری كرد كه كشورهای منطقه بتوانند سهم مناسبی برای حضور در این بازی‌ها كسب كنند.

وی تصریح كرد: بدون تردید این مسابقات با برنامه‌ریزی مناسب، موجب افتخار قطر و خاورمیانه شده و ارتقاء سطح فوتبال كشورهای منطقه را بدنبال خواهد داشت.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر نیز در این مكالمه تلفنی، ایران را كشوری مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: امروز ایران مانند ماه می‌درخشد و در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش به شكوفایی و پیشرفت قابل توجهی دست یافته كه استفاده از این تجارب به نفع كشورهای منطقه است.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی همچنین بر لزوم هم‌اندیشی كشورهای منطقه برای چگونگی استفاده بهینه از این فرصت ورزشی تاكید و اظهار امیدواری كرد میزبانی قطر انگیزه‌ای برای فعالیت گسترده كشورهای منطقه به منظور ارتقاء سطح فوتبال آنها باشد...../تحلیل:عصرایران