ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به‌به‌تو: ایران برزیل آسیاست!



 

به‌به‌تو: ایران برزیل آسیاست!

 

به‌به‌تو می‌گوید: «شنیده‌ام فوتبال ایران در آسیا به برزیل قاره معروف است!».خبرورزشی: خوزه روبرتو گاماد اولیویرا، ستاره سابق فوتبال برزیل، که در بین فوتبالدوستان کشورمان با عنوان «به‌به‌تو» شناخته شده است یکی از حاضران سرشناس در حاشیه جام‌ملت‌های آسیاست که به دعوت شبکه تلویزیونی الجزیره‌اسپورت به دوحه آمده است.

 

به‌به‌تو در مدت کوتاهی که در اختیار خبرورزشی گذاشت در مورد فوتبال ایران گفت: «از فوتبال ایران شناخت زیادی ندارم فقط دایی و مهدوی‌کیا را می‌شناسم، دایی با حضورش در بایرن‌مونیخ در فوتبال جهان شناخته شده است البته من بارها از تیم‌های خاورمیانه پیشنهاد بازی داشتم که در نهایت چند بازی برای الاتحاد عربستان انجام داد. قطعاً اگر زودتر به عربستان یا امارات می‌رفتم و فوتبال بازی می‌کردم الان شناخت بیشتری نسبت به فوتبال شما داشتم.» به‌به‌تو درخصوص شرایط تیم فعلی ایران در این رقابت‌ها گفت: «من خلاصه بازی شما مقابل کره‌شمالی را دیدم تیم خوبی دارید و مقابل کره در نیمه دوم بهتر کار کردید، من بازی شما مقابل امارات را هم خواهم دید. با توجه به شنیده‌هایم از افتخارات شما فکر می‌کنم اگر از مرحله یک‌چهارم این جام عبور کنید بخت مسلم قهرمانی خواهید بود.»

به‌به‌تو در واکنش به این خبر که فوتبال ایران طرفداران زیادی دارد، گفت: «متأسفانه تاکنون از این موضوع اطلاعی نداشتم و حالا از این مسئله خیلی خوشحالم، البته قبلاً برخی از دوستانم به من گفته بودند فوتبال برزیل در خاورمیانه خیلی محبوب است و حتی شنیدم در آسیا فوتبال ایران به برزیل قاره معروف است، با این اوصاف امیدوارم برزیلی‌هایی که به لیگ ایران می‌آیند بازیکنان خوبی باشند تا نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال برزیل در ایران باشند.»

به‌به‌تو درخصوص شانس مهاجمان ایرانی برای کسب عنوان آقای گلی جام‌ملت‌ها گفت: «از مهاجمان فعلی شما هیچ شناختی ندارم فقط می‌توانم بگویم آقای گلی مهم نیست و بهتر است شما فقط به قهرمانی در این رقابت‌ها فکر کنید.».../خبرورزشی


ویدیو مرتبط :
پرتاب ماهواره آسیاست 8 توسط اسپیس ایکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برزیل تحریم‌های علیه ایران رااجرا می کند



 

 

 

برزیل تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را اجرا می کند

برزیل که به‌همراه ترکیه، به صدور قطعنامه تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه کشورمان رای منفی داده بود، اعلام کرد که این قطعنامه را اجرا خواهد کرد.

آفتاب: فرمان تبعیت برزیل از تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، به امضاء لولا داسیلوا، رئیس جمهوری آن کشور رسید.

سلسو آموریم، وزیر خارجه‌ی برزیل، ضمن اعلام این خبر دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را وجود سنت تبعیت از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل در آن کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری‌ها، برزیل به همراه ترکیه، دو کشور عضو شورای امنیت بودند که با قطعنامه‌ی تشدید تحریم‌های ایران مخالف کرده بودند.

گفتنی است که برزیل به‌همراه ترکیه قطعنامه تحریم‌‌های تازه علیه ایران را فرصت‌سوزی خوانده بودند.

برزیل پس از تصویب دور چهارم تحریم‌های شورای امنیت علیه کشورمان، نسبت به اتخاذ چنین اقدامی ابراز تاسف کرده بود.

لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهوری برزیل که به تهران آمده بود تا شاهد امضای توافقنامه تهران باشد، پس از تصویب تحریم‌ها گفت: «تاسف‌بار این که این‌بار ایران می‌خواست مذاکره کند و آنهایی که نمی‌خواستند مذاکره کنند کسانی بودند که گمان می‌کنند زور همه چیز را حل می‌کند.»

رئیس جمهوری برزیل آن زمان تصریح کرد: «من فکر می‌کنم اتخاذ چنین تصمیمی اشتباه بود.»

لولا داسیلوا گفت: «گمان می‌کنم شورای امنیت یک فرصت تاریخی را برای مذاکره بی‌دغدغه درباره برنامه هسته‌ای ایران را به دور انداخت.»

ترکیه و برزیل در روز رای‌گیری به قطعنامه شورای امنیت علیه کشورمان، رای منفی و لبنان نیز رای ممتنع داد...../تحلیل:عصرایران