ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروزی: بدنم خالی کرده بود


وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان درباره ناکامی‌اش در بازی‌های آسیایی گفت که بدنش خالی کرده بود.

خبرگزاری تسنیم: جابر بهروزی پس از ناکامی در دسته 69 کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی اینچئون به شدت ناراحت بود. وی که نتوانست در دو ضرب وزنه‌های 176 و 181 (دوبار) را بالای سر ببرد پس از پایان رقابت‌ها خطاب به پانزوان، مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: «خراب کردم قبول، بدنم خالی کرده بود، پایم از جاش بلند نمی‌شد، یکضرب بی‌تجربه هستم ولی در دو ضرب ماندم که چه شد!»

وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان همچنین خطاب به بهمن زارع، سرمربی تیم ملی وزنه‌بردای عنوان کرد: «آقای زارع برای تست دوپینگ نباید بریم تست؟» که زارع نیز در واکنش به این صحبت وی گفت: «چرا، گفتن خیلی مدال گرفته حتماً هم باید تست دوپینگ بدهی!»

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری خطاب به بهروزی ادامه داد: «آخر این وزنه بود که تو نزدی؟ هشت ماه زحمت کشیدی که آخرش این بشود؟ راحت مدال را از دست دادی».


ویدیو مرتبط :
شهر خالی ، جاده خالی ، کوچه خالی ، خانه خالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی



 

 

ترفندهای کامپیوتری


اگر فردی با انضباط و صد البته وسواسی باشید حتمأ این خصیصه تان به کار کردن شما با کامپیوتر نیز سرایت میکند. به نوعی که حتمأ در کامپیوتر نیز بایستی همه چیز مرتب باشد. هر فایلی در فولدر مربوط به خود جای گرفته باشد و مورد اضافی نیز وجود نداشته باشد. این نظم در دنیای کامپیوتر بسیار خوب است و باعث بهینه سازی عملکرد شما نیز میشود. یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد کار با فولدرها در محیط ویندوز است. گاهی ما به علت عجله و یا هر دلیل دیگری فولدرهایی میسازیم و یا فایل های درون آنها را جابجا میکنیم بدون اینکه بعدها به آنها رسیدگی کنیم. به طوریکه گاهی فولدرهای خالی و بی محتوا در بسیاری از قسمت های هارددیسک به چشم میخورد. پاک کردن تک تک این فولدرهای خالی نیز کاری وقتگیر است. در این ترفند قصد داریم به وسیله ابزاری مخصوص، فولدرهای خالی موجود بر روی هارد را اتوماتیک پاک نماییم.

 

بدین منظور:


به برنامه ای کم حجم، رایگان و متن باز به نام RED احتیاج داریم. RED که مخفف عبارت Remove Empty Directories است ابزاری عالی جهت جستجو و پاک نمودن اتوماتیک این فولدرهای خالی میباشد.


RED محل مورد نظر شما بر روی هارد را جستجو نموده و فولدرهای خالی آن را شناسایی میکند. سپس شما میتوانید آنها را پاک نموده و یا همچنان نگه دارید.
جالب اینکه این برنامه به صورت اتوماتیک فولدرهای سیستمی را نیز تشخیص داده و آنها را در نتایج خود ثبت نمیکند. همچنین کلیدهای رجیستری نیز به هیچ عنوان توسط این برنامه دستکاری نمیشوند. در نتیجه از این نظر نیز اطمینان خاطر وجود دارد.

 

ترفندهای کامپیوتری

 

ابتدا برای دانلود RED به سایت سازنده به نشانی http://www.jonasjohn.de/lab/red.htm مراجعه نمایید.
سپس برنامه را از قسمت Download دانلود کرده و نصب نمایید. نسخه 2.1 آن تنها حجمی معادل 650 کیلوبایت دارد.


پس از دانلود فایل برنامه را نصب نموده و اجرا کنید.


اکنون دکمه Browse را زده و محل مورد نظر برای جستجو و پاکسازی را انتخاب کنید.
سپس دکمه Scan را بزنید تا محل مورد نظر شما جهت یافتن فولدرهای خالی اسکن شود.
پس از مشاهده نتایج فولدرهایی که با رنگ قرمز مشخص میشوند فولدرهای خالی هستند که قرار است حذف شوند.


اگر در میان فولدرهای خالی فولدری است که قصد دارید پاک نشود کافی است روی آن راست کلیک کرده و Protect Folder را انتخاب نمایید (once تنها همین یکبار و every time برای همیشه از این فولدر حفاظت میکند).
در پایان دکمه Delete folders را بزنید تا فولدرهای خالی پاک شوند.