ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروزی: باید وزنه برداری را کنار بگذارم


وزنه‌ بردار دسته ۶۹ کیلوگرم کشورمان گفت: من مشکل قلبی حادی دارم و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

خبرگزاری تسنیم: جابر بهروزی اظهار داشت: تا به حال قصد نداشتم مشکل قلبی‌ام را بازگو کنم اما متاسفانه یک نقیصه مادرزادی در قلبم دارم و به گفته پزشکان باید وزنه‌برداری را کنار بگذارم و عمل جراحی انجام دهم.

وی افزود: پیش از بازی‌های آسیایی قصد داشتم از تیم کنار بروم اما تنها به خاطر در پیش بودن مسابقات ماندم با این حال تمام افکارم پیش از مسابقات به هم ریخت و یکی از دلایلی که در بازی‌های آسیایی نتوانستم موفق باشم همین بیماری‌ام بود. اکنون هم دنبال کارهای پزشکی‌ام هستم.

وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: تنها به خاطر تیم ملی راهی مسابقات جهانی می‌شوم و بعد از مسابقات جهانی شاید جراحی کنم و دکترها نیز گفته‌اند که نباید فشار زیادی به خودم بیاورم و تنها به دلیل کسب سهمیه برای تیم ایران راهی آلماتی قزاقستان می‌شوم.


ویدیو مرتبط :
وزنه برداری؛ دسته 69 کیلوگرم، جابر بهروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین مدال کاروان ایران بر سینه بهروزی/ وزنه‌بردار ایران نقر‌ه‌ای شد



کازان - یونیورسیاد ۲۰۱۳

نخستین مدال کاروان ایران بر سینه بهروزی/ وزنه‌بردار ایران نقر‌ه‌ای شد

وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوی ایران نایب قهرمان بازی‌های دانشجویان جهان شد.

به گزارش فارس ، رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های دانشجویان جهان که به میزبانی روسیه در حال برگزاری است امروز در وزن 69 کیلوگرم با حضور جابر بهروزی و 9 وزنه‌بردار دیگر پیگیری شد که در نهایت بهروزی به عنوان نایب قهرمانی رسید.

وی برای اولین‌بار وزنه وزنه 143 کیلویی را مهار کرد، وی در بار دوم نتواسنت وزنه 147 کیلویی را بالای سر ببرد که در نهایت برای سومین حرکت خود این وزنه را هم بالای سر برد و به عنوان دومی در یکضرب رسید.

 

وزنه‌بردار چینی با رکورد 151 کیلو که رکورد جدیدی برای حرکات یک‌ضرب دسته 69 کیلو در بازی‌های دانشجویی جهان محسوب می‌شود، اول شد.

بهروزی حرکات دوضرب را با مهار وزنه 175 کیلویی آغاز کرد، وی برای حرکت دوم وزنه 180 کیلویی را انتخاب کرد که در مهار آن ناکام ماند. وی در بار سوم هم در مهار این وزنه ناموفق بود و در نهایت با مجموع 322 کیلوگرم نایب قهرمان شد.

 

در این دسته فریدون قلی‌اف از آذربایجان با مجموع ۳۲۳ کیلوگرم قهرمان شد و رکورد این رقابت‌ها در مجموع را هم شکست و پس از بهروزی هم وزنه‌برداری از فرانسه با مجموع ۳۱۵ کیلو به عنوان سومی رسید.

بهروزی در حالی به این عنوان رسید که 18 روز پیش در رقابت‌های قهرمانی آسیا با مهار وزنه‌های 147 کیلویی در یکضرب، 176 کیلویی در دوضرب و مجموع 323 کیلو به عنوان قهرمانی آسیا رسیده بود./فارس