ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروان: نامه نظام‌وظیفه برسد اقدام می‌کنیم


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به محض دریافت نامه نظام وظیفه اقدام قانونی در مورد بازیکنان سرباز را انجام می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا بهروان در واکنش به اعلام خبر باطل شدن کارت معافیت سربازی 13 بازیکن لیگ برتری و وضعیت این نفرات برای بازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من این خبر را در رسانه‌ها شنیدم اما هنوز نامه رسمی از نظام وظیفه دریافت نکردیم.

وی افزود: نام این بازیکنان بر ما هم پوشیده است و به محض دریافت نامه نظام وظیفه و روشن شدن وضعیت این نفرات اقدامات قانونی را درباره بازیکنانی که سرباز اعلام شدند انجام خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
کد سخا نظام وظیفه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه بازیکنان سرباز به اداره نظام وظیفه



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان فوتبال

 

اخبار ورزشی - نامه بازیکنان سرباز به اداره نظام وظیفه/اگر می شود ما را ببخشید

برخی از بازیکنان سرباز فوتبال ایران در نامه‌ای به مسئولان اداره نظام وظیفه خواستار بخشش خود شدند.

در حالی که اداره نظام وظیفه اعلام کرده است بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل شده، باید در پادگان خدمت سربازی خود را بگذرانند و حق حضور در تیم‌های فوتبال را در این مدت ندارند، برخی از این بازیکنان در نامه‌ای خواستار بخشش خود شدند.

در این نامه که به امضای بازیکنانی از جمله آرش افشین، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری، حسین ماهینی و غیره رسیده است، از سردار صدرالسادات، سردار موسی کمالی و سردار مهرعلی باران‌چشمه درخواست شده است با توجه به این که این بازیکنان به خطای خود واقف‌اند و از انجام این جرم ابراز پشیمانی می‌کنند، در تصمیمات انضباطی تجدیدنظری صورت بگیرد تا دوری این جمع از بازیکنان فوتبال ایران که به هر حال جزو سرمایه‌های این مملکت محسوب می‌شوند نیز به پایان برسد.

علی حمودی، سینا عشوری و شجاع خلیل‌زاده سه بازیکن سربازی بودند که چند هفته قبل به تراکتورسازی تبریز پیوستند و قرار بود از نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی کنند که هنوز تکلیف حضور آنها در تراکتورسازی معلوم نشده است.

اخبار ورزشی - ایسنا