ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروان: شاید دربی یک روز زودتر برگزار شود


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران گفت: شاید دربی پایتخت را یک روز زودتر برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: غلامرضا بهروان در مورد زمان دربی 80 پایتخت که در هفته سی‌ام لیگ برتر برگزار می‌شود، عنوان کرد: ساعت 10 صبح امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار می‌کند و طی این جلسه زمان دربی مشخص خواهد شد.

وی افزود: البته بنده به همراه فریدون اصفهانیان در تبریز هستم. ما دیروز در مسابقه پرسپولیس و  گسترش فولاد حضور داشتیم و امروز هم دیدار حساس پلی آف لیگ دسته اول بین استقلال اهواز و شهرداری تبریز که برای عدم سقوط به دسته دوم است را زیر نظر می‌گیریم و به همین خاطر در جلسه امروز حضور نداریم. اگر تفاهم‌ها صورت بگیرد دربی 24 ساعت زودتر برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد: پیش از این چند جلسه در رابطه با برگزاری دربی را پشت سر گذاشتیم. دوستان محبت کردند و اعلام کردند هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی در روز پنجشنبه وجود ندارد. شورای تأمین، اورژانس،‌ آتش‌نشانی و ... موافقت‌های خود را اعلام کرده‌اند و با محبتی که داشته‌اند اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: جا دارد از تمامی کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، کمیته انضباطی همچنین مهدی تاج و علی کاظمی به خاطر تلاش‌هایی که در این مدت کردند تشکر کنیم. خوشبختانه در هفته بیست و نهم مشکل خاصی به وجود نیامد فقط برخی اتفاقات در بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان افتاد که آن هم به خاطر اعضای نفت و هوادارا‌ن‌شان بود.

بهروان با اشاره به جلسات مختلفی که برای برگزرای دربی پشت سر گذاشتند، گفت: با تمامی نهادهای مربوطه دیدار کردیم. استانداری، شورای تأمین، اورژانس و ... اعلام آمادگی کردند. با توجه به اینکه دربی حساسیت جدولی ندارد و فقط بحث سنتی بودن این مسابقه مطرح است شاید این بازی 24 ساعت زودتر برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که آیا نظر باشگاه‌ها برای تغییر زمان دربی مهم است، گفت: تلاش می‌کنیم نظرات باشگاه‌ها را هم مدنظر قرار دهیم. ما به همه احترام می‌گذاریم البته نباید فراموش کنیم پرسپولیس یک چهره ملی هم دارد و آنها روز سه‌شنبه هفته آینده باید در دیداری از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان بروند. اگر بازی پنج‌شنبه برگزار شود این تیم یک روز بیشتر استراحت می‌کند. از لحاظ خستگی هم هر دو تیم در یک زمان به بازی رفتند و شرایط یکسان است. شاید روزی استقلال هم در این شرایط باشد و آنها هم توقع این کار را داشته باشند. پس باید همه به هم کمک کنیم.

وی در ارتباط با اینکه سکوی قهرمانی در چند شهر آماده می‌شود، عنوان کرد: برای برگزاری مراسم قهرمانی تمامی تجهیزات را در دو شهر آماده می‌کنیم. با توجه به اینکه سپاهان هم مثل نفت و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد یک جام هم به آنجا می‌بریم. سازمان لیگ در سال‌های اخیر در برگزاری مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه عملکرد خوبی داشته و روابط عمومی ما تلاش زیادی کرده است. جام‌های بسیار زیبایی را در سال‌های اخیر تهیه کردیم و در مراسم‌هایی شکیل به تیم‌های قهرمان ارائه شده است. روز پایانی لیگ با مبعث حضرت رسول هم مصادف شده و این مراسم با توجه به اینکه در شب عید است می‌توانند زیبایی‌های دوچندان داشته باشد.

بهروان در پایان گفت: جا دارد از رسانه‌های تصویری و نوشتاری تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. آنها در این مدت با حمایت‌هایشان حسابی به ما کمک کردند و امیدوارم هفته بپایانی هم به بهترین شکل برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با بهروان قبل از دربی ۸۱

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهپیمایی روز قدس زودتر برگزار می‌شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شده، گفت: امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، بنا شده تا راهپیمایی این روز بزرگ، یک هفته زودتر برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شده، گفت: امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، بنا شده تا راهپیمایی این روز بزرگ، یک هفته زودتر برگزار شود.
 
حجت الاسلام مجتبی اشجری روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان افزود: مهمترین پیام روز قدس ، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف و تفرقه هایی است که دشمن می خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.
 
وی راهپیمایی روز قدس را میراث گرانبهای بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و این روز را روز تقویت امید و نوید آزادی قدس و فلسطین و گسترش انزجار عمومی از اسراییل و همدردی جهانیان با فلسطین دانست.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امام(ره) از همان آغازین روزهای مبارزه از مردم فلسطین حمایت می کردند، اظهار کرد: یکی از علل عوامل مبارزه امام(ره) با رژیم پهلوی، کمک شاه مخلوع به رژیم صهیونیستی بود.
 
حجت الاسلام اشجری با اشاره به 66 سال مبارزه مردم فلسطین تصریح کرد: اگرچه مردم فلسطین دستانشان خالیست ، اما با اتکاء به خداوند و معنویت، در مقابل اسراییل غاصب مبارزه می کنند.
 
وی با اشاره به شکست رژیم اسراییل غاصب در جنگ هایی همچون جنگ 33روزه لبنان ، این شکست را ناشی از ناتوانی این رژیم جعلی خواند و افزود: ملت های جهان دریافته اند آنچه موجب اقتدار و پیروزی می شود، مقاومت است و این روحیه مقاومت را باید همواره زنده نگه دارند.
 
حجت الاسلام اشجری خاطرنشان کرد: امروز باید خطبا، صاحبان قلم و صاحبان تریبون؛ برای نوجوانان موضوع فلسطین و مقاومت را تبیین کرده و ماهیت رژیم اشغالگر قدس را افشا کنند.
 
وی ادامه داد: نظام سلطه به اشکال مختلف درصدد خاموش کردن پیام حق طلبی ملت فلسطین و سایر آزادگان جهان است و امروز، رژیم صهیونیستی برای خاموش کردن صدای همه آزادیخواهان به خصوص مردم آزاده یمن تلاش می کند.
 
حجت الاسلام اشجری با اشاره به 105 برنامه پیشنهادی برای دستگاه های اجرایی برای این روز بزرگ گفت: همه باید با هم یکدل و یک زبان با گام های استوار، زمینه حضور مردم را برای حضور هرچه باشکوه تر در این راهپیمایی فراهم کنیم.
 
وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در گیلان امسال در 50 نقطه استان برگزار می شود که در مرکز استان این راهپیمایی از چهار مسیر به سمت مصلی امام خمینی(ره) و در شهرستان ها به سمت میعادگاه های نماز جمعه انجام خواهد شد.