ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروان: امیدواریم باران ببارد


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برای برگزاری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر در تهران تابع نظر کمیته پزشکی هستیم.

خبرگزاری فارس: غلامرضا بهروان در مورد وضعیت برگزاری بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر درتهران گفت: امیدوارم که وضعیت هوا برای برگزاری مسابقات در تهران مناسب باشد. در هر صورت ما تابع نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هستیم و اگر آنها بگویند که نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم ما از قانون تبعیت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه اگر بازی‌ها برگزار نشود کمیته مسابقات برای بازی‌های معوقه چه خواهد کرد، گفت: امیدواریم که باران ببارد و بازی‌ها برگزار شود. اگر هم به هر دلیل امکان برگزاری مسابقه نباشد باید در موردش تصمیم گیری کنیم و اکنون نمی‌توانم نظری بدهم.


ویدیو مرتبط :
شاید ببارد باران...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی: خودمان هماهنگ کردیم باران ببارد!


سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: کود و کاور زمین را خودمان تهیه کردیم و باران را هم ما هماهنگ کردیم ببارد.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی پس از برتری 3 بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: این مسابقه بازی سنگینی برای هر دو تیم به دلیل نامساعد بودن و لغزنده بودن زمین بود. در این زمینه از عهده کار برآمدن برای هر دو تیم دشوار بود. ما از ابتدای کار با ملوان بنا را بر این گذاشتیم که فوتبال زیبایی را ارائه دهیم. ممکن است در این میان در یکی دو بازی هم دچار مشکل شویم اما همه‌گیر نیست. اعتقاد شخصی من این است که تیمی که روان و زیبا بازی می‌کند با توفیق همراه است.

وی ادامه داد: در بازی بارسلونا و چلسی، بارسلونا 4 موقعیت داشت اما چلسی تنها یک شانس و از همان یک شانس استفاده کرد و به پیروزی رسید. همان‌طور که گفتم این اتفاق ممکن است یک یا 2 بار بیفتد هما همیشه نیست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد اینکه لطیفی گفته است حقمان پیروزی نبود اما نباید اینگونه شکست می‌خوردیم، گفت: باخت 3 بر صفر بسیار سنگین و شکننده است، شما ممکن است 7 بر 3 ببازید اما به سنگینی 3 بر صفر نباشد. شاید نظرش این بوده که نباید اینطور می‌باختیم. مجموعه تیم ما ارائه کننده یک بازی خوب بود البته باید انصاف را رعایت کنیم و بگوییم آنها هم موقعیت گل داشتند اما دروازه‌بان ما خوب کار کرد.

کریمی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌تان پس از گل سوم بازی را جدی نگرفت، گفت: باید این را بپذیریم که سنگینی زمین تمرکز بازیکنان را به هم می‌زند. وقتی در صحنه‌ای محسن یوسفی سهل‌انگاری کرد او را تعویضش کردیم با اینکه گزینه تعویض ما نبود. وقتی بیرون آمد از او پرسیدم که گفت زمین سنگین بود و یک لحظه خون به مغزم نرسید که چگونه باید تصمیم بگیرم. در این گونه زمین‌ها هر چه زمین به دقایق پایانی می‌رسید تمرکز و تصمیم‌گیری بازیکنان هم دچار مشکل می‌شود.

سرمربی ملوان عنوان کرد: ما چون می‌‌دانستیم روز بازی هوا بارانی خواهد بود به همین دلیل روز قبل آن در زمین گل و لای تمرین کردیم که بچه‌ها آشنا باشند. شاید اگر آن تمرین را نمی‌کردیم کار برایمان سخت‌تر می‌شد.

کریمی در مورد خرید کاور زمین عنوان کرد:  کاوری که روی زمین کشیده می‌شود و کودی که برای زمین داده می‌شود با هزینه باشگاه است. باران را هم خودمان هماهنگ کردیم ببارد! باید قبول کنیم که امروزه از جیب شخصی برای فوتبال هزینه کردن کار هر کسی نیست. ما هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار نکردیم. اگر از من بخواهند که 50 میلیون بدهم و تیمم به جام جهانی برود هرگز این کار را نمی‌کنم. حالا یک نفر پیدا شده و  5- 4 میلیارد هزینه شخصی می‌کند باید قدردانش باشیم. هیأت فوتبال با ما هماهنگ بوده اما هزینه‌های باشگاه حتی یک ریال هم از خارج چارت نبوده است.

وی ادامه داد: همکاری‌شان شاید این باشد که سر تمرین بیایند و به بچه‌ها روحیه بدهند، ما از این کار هم استقبال می‌کنیم اما در مورد هزینه‌ها نباید بی‌انصافی شود. ما کود و کاور را خودمان خریدیم. شاید گفتنش درست نباشد محجوب مدیرعامل باشگاه پاداش برد مقابل پرسپولیس را هم که 50 نیم سکه بود پرداخت کردند.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه این تیم در نیم فصل اول خوب نبود، گفت: آن نتایج برای گذشته بوده و باید همه کمک کنیم در نیم فصل دوم همدل‌تر شویم. اولین تیمی که 30 درصد قرارداد را در شهریور ماه پرداخت کرده ملوان بوده است اما هنوز برخی تیم‌ها پرداختی‌شان به 25 یا 30 درصد هم نرسیده است. خوشبختانه ما بهترین امکانات و اردوها را داشته‌ایم. این توفیق برای تک تک هواداران است.

کریمی در خصوص اینکه تیمش دفاعی کار می‌کند، گفت: اعتبار یک تیم به گل نخوردن است و آن چیزی که از جدول جلوتر است اعتبار یک تیم است. ما گل دومی که زدیم از زمین خودمان دنبال کردیم. فشار بازی‌ها باعث شده تحمل بار دفاعی ما بالا برود.