ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهداد سلیمی پشت توکلی درآمد


دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

در خصوص آخرین شرایط مصدومیتش اظهار داشت: هر روز کار فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و با ادامه این روند از دو هفته دیگر تمرینات را آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقات جهانی را مشاهده کردید یا خیر، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی سطحش بالا بود و رکوردهای خوبی در این مسابقات زده شد. تمام تیم‌ها نیز برای کسب مدال المپیک آماده هستند و آمده بودند تا با کسب سهمیه با قدرت راهی المپیک شوند.

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان با اشاره به زده شدن رکورد ایران در سنگین وزن مسابقات جهانی عنوان کرد: رکورد زده شد و لوچف وزنه‌برداری است که نشان داده خوب است و تسلط زیادی دارد. او یکی از رقیبان جدید و جدی من است که می‌تواند مدال بگیرد و با این وجود کار برای من در المپیک سخت است.

سلیمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در غیابت کار لوچف راحت‌تر بود، گفت: این موضوع را قبول دارم ولی رقابت سنگین بود و اگر من هم بودم کار سخت می‌شد اما باید پذیرفت که در صورت حضور من لوچف نمی‌توانست رکوردزنی کند. وقتی او با وزنه 248 کیلویی مدالش قطعی شد راه برایش هموار شد و برای حمله به رکورد دنیا آماده شد و در نهایت نیز رکورد جهانی را جا به جا کرد.

وی در خصوص اینکه آیا بار دیگر رکورد دنیا را برای ایران پس خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: باید دید شرایط چطور است ولی نمی‌توان قولی داد. من تلاشم را می‌کنم تا بار دیگر این رکوردها به ایران برسد اما باید با آمادگی به مسابقات بازگردم.



قهرمان المپیک لندن درباره تیم وزنه‌برداری و نتیجه‌ای که کسب شد نیز اظهار داشت: تیم خوبی در اختیار داریم و به اعتقاد من بدشانسی آوردیم ولی نفرات خوبی در اختیار ماست. تقیان، بهروزی و عسگری در تمرینات وزنه‌های خوبی را زدند ولی شرایط دست به دست هم داد که نتوانند نتیجه خوبی بگیرند. متاسفانه در هیوستون شانس یارمان نبود. توکلی تمام تلاش خود را انجام داد.

سلیمی ادامه داد: تا روز آخر اعزام، توکلی تلاشش را انجام داد ولی یکسری مسائلی از دست انسان خارج است. تیم ایران جدا از بدشانسی از لحاظ روحی و روانی نیز آماده نبود، البته آمادگی نفرات خوب بود ولی جو مسابقات بسیار سنگین بود و برخی نتوانستند آن را تحمل کنند. کادر فنی تلاش خود را انجام داد و خوب نیز کار کردند اما بدشانسی، غیبت نفرات اصلی و عدم تمرکز وزنه‌برداران دلایل اصلی این ناکامی بود.

در پاسخ به این سؤال که آیا بهداد سلیمی ناآماده نیز راهی المپیک خواهد شد یا خیر، گفت: تلاش من و کادر پزشکی این است که به مسابقات المپیک برسم، البته رسیدن یا نرسیدن من دست خداست ولی مطمئن باشید که اگر زانویم خوب شود و تا عید تمرینات خوبی را داشته باشم، ابتدا با قدرت راهی مسابقات گزینشی می‌شوم و سپس با تمام توان در المپیک حضور خواهم یافت، البته بهداد سلیمی ناآماده قطعا به المپیک نمی‌رود اما تلاش می‌کنم تا آماده شوم و در المپیک ریو حضور پیدا کن


ویدیو مرتبط :
گفتگو با حسین توکلی درباره مصدومیت بهداد سلیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی: از ضارب فراری شکایت کرده‌ام/ تست دوپینگ می‌دهم تا حرفی پشت سرم نباشد



بهداد سلیمی ,شکایت سلیمی از مربی خرم آبادی

بهداد سلیمی: از ضارب فراری شکایت کرده‌ام/ تست دوپینگ می‌دهم تا حرفی پشت سرم نباشد

قهرمان المپیک لندن، گفت: به دلیل آسیب دیدگی‌ در هفته‌ دوم لیگ برتر شرکت نمی‌کنم ،‌ با این وجود برای این که حرفی باقی نماند تست دوپینگ خواهم داد.

بهداد سلیمی  اظهار کرد: با وجود این که شرایط بدنی‌ام و وضعیت رکوردهایم خوب است و حتی به مجموع 460 کیلوگرم هم رسیدم، اما در هفته‌ دوم لیگ برتر شرکت نمی‌کنم، چرا که یک مقدار از ناحیه کتف آسیب دیده‌ام و امکان دارد در لیگ برتر رقابت ایجاد شود و یکسری حرکت‌هایی انجام گیرد که برای آسیب دیدگی‌ام مناسب نباشد. همچنین لیگ برتر مسابقه‌ای نیست که بخواهم ریسک کنم. بنابراین از هفته‌ سوم در لیگ برتر شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: البته الان که نمی‌خواهم در هفته‌ دوم لیگ برتر وزنه بزنم، ممکن است خیلی‌ها شیطنت کنند و بگویند چون آزمایش دوپینگ می‌گیرند شرکت نمی‌کند و من برای این که این حرف‌ها پشت سرم نباشد طی تماس تلفنی که با دکتر پورکاظمی داشتم از او خواستم هر زمان که ماموران نادو خواستند تست دوپینگ بگیرند به من اطلاع دهند تا من نیز آزمایش دهم و جایی برای حرف زدن باقی نماند.

سلیمی درباره حمله ور شدن مربی خرم آبادی در بیمارستان به او نیز ،‌گفت: اتفاق غیر منتظره‌ای بود با این حال همان روز از او شکایت کردم که در حال حاضر فراری است و هنوز پیدایش نکرده‌اند.

وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در پایان در پاسخ به این پرسش که اردوی مازندران باز هم برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: فعلا یک هفته‌ تا 10 روز وزنه‌بردارها به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی می‌کنند پس از آن دوباره تمرین‌ها را شروع می‌کنیم./ایسنا