ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم


هافبک – مهاجم کهنه کار ذوبی ها تاکنون توانسته عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم را از آن خود کند. مهدی رجب زاده با 6 پاس گل این عنوان را تا پایان هفته چهاردهم از آن خود کرده است.

ورزش سه: هافبک – مهاجم کهنه کار ذوبی ها تاکنون توانسته عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم را از آن خود کند. مهدی رجب زاده با 6 پاس گل این عنوان را تا پایان هفته چهاردهم از آن خود کرده است. نکته قابل توجه در انتخاب بهترین پاسورها این است که گرفتن یک ضربه پنالتی در صورت گل شدن، امتیازی به اندازه یک پاس گل دارد و در صورت گل نشدن نیز نیم امتیاز به آن بازیکن اختصاص داده می شود.

مهدی رجب زاده 6 پاس گل؛ ذوب آهن

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

هافبک مهاجم باتجربه گل محمدی با 6 پاس گلی که برای مهاجمان تیمش ارسال کرده نام خود را به عنوان بهترین پاسور لیگ پانزدهم تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرده است، رجب زاده که سابقه بازی در تیم های مس کرمان و فجرسپاسی شیراز و تیم های الامارات و الظفره امارات را دارد در این فصل توانسته بیش از هر زمان دیگری(با توجه به بازی های انجام داده) برای تیمش مثمرثمر باشد.


فرشاد احمدزاده 4 پاس گل؛ پرسپولیس

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

هافبک هجومی پرسپولیسی ها بعد از اینکه از جمع سرخ پوشان جدا شد در تراکتورسازی توانست خود را تثبیت کند و بعد از بازگشت به جمع پرسپولیسی ها خود را به عنوان یکی از بازیکنان موثر نشان داد و در دقایقی که بازی های پرسپولیس به میدان رفت توانست 4 پاس گل برای هم بازیانش ارسال کند.


روح اله سیف الهی 4 پاس گل؛ استقلال خوزستان

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

هافبک نفوذی تیم عبداله ویسی بازی های خود در لیگ پانزدهم را طوفانی آغاز کرد اما بعدا به دلیل مصدومیت تعدادی از بازی های تیمش را از دست داد و به همین دلیل نتوانست روند ابتدای فصل خود را ادامه دهد. سیف الهی 4 پاس گل برای خوزستانی ها به دست آورد.


مهدی ترابی 4 پاس گل؛ سایپا

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

هافبک جوان سایپا که در انتهای لیگ گذشته توانست خود را در ترکیب منتخب مجید جلالی تثبیت کند در لیگ پانزدهم نیز بدون شک یکی از پدیده هایی بود که حتی در تیم ملی و کارلوس کی روش نیز خود را تحمیل کرد. ترابی که در ترکیب ثابت سایپا قرار دارد تاکنون 4 پاس گل برای تیمش مهیا کرد.


مهدی طارمی 6 پنالتی

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

ستاره پرسپولیسی ها تاکنون شش پنالتی به دست آورده است که دو پنالتی به گل تبدیل شده و چهار پنالتی نیز از دست رفته است از حیث دریافت پنالتی و تاثیرگذاری آن در بازی پرسپولیسی ها می توان گفت که این مهاجم که این روزها ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر نیز محسوب می شود نام خود را در جدولی غیر از جدول گلزنان نیز ثبت کرده است.


محمد غلامی 3 پنالتی

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم

بعد از مهاجم پرسپولیسی ها محمد غلامی دومین بازیکنی است که توانسته با پنالتی هایی که برای تیمش دریافت کند تاثیر گذاری زیادی در بازی های استقلال اهواز داشته باشد و جالب اینکه هر 3 پنالتی که غلامی گرفته است به گل تبدیل شده است. البته غلامی به جز این سه پنالتی یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

بهترین پاسورهای لیگ پانزدهم


ویدیو مرتبط :
حواشی هفته ی پانزدهم لیگ دسته یک (لیگ یک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال



 

 

 

اعلام اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

 

اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر فوتبال در هفته پانزدهم از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی چمن آرا از فولاد خوزستان ، سجاد فیض الهی از نفت تهران ، نادر احمدی و ساشا کلونجیا از پاس همدان،محمد قاصی از ذوب آهن،روح اله سلطانی از پیکان،محمد برجلو از استیل آذین، امیر حسین صادقی از استقلال،مهرداد پولادی و محمد منصوری از صنعت مس کرمان، مرتضی کاشی، داوود حقی، فرزاد حاتمی، حمیدر ضا فرزانه از صبای قم،حیدر جعفری(آنالیزور)تیم شهرداری تبریز نفراتی هستند که در هفته پانزدهم محروم می باشند.