ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین دروازه‌بان سال از نظر بیرانوند


دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: درست است که پیکان سقوط کرده اما به نظر من مهدی رحمتی در این تیم زحمت زیادی کشید و انتخاب من برای این جایزه مهدی رحمتی بود.

خبرگزاری فارس: علیرضا بیرانوند در خصوص انتخابش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر چهاردهم گفت: تا حالا ندیده بودم که در این مراسم بهترین دروازه‌بان انتخاب شود و فکر می‌کنم که برای اولین بار بود که چنین اتفاقی می‌افتاد و این حس خیلی خوبی برای من بود البته دیشب قبل از اینکه به این عنوان انتخاب شوم همین که در بین بزرگان فوتبال بودم برایم خوشایند بود و ممنون از کسانی هستم که به من رأی دادند و امیدوارم که جواب این اعتماد آنها را بدهم.

وی ادامه داد: قطعاً از این به بعد کارم سخت‌تر می‌شود و انتظارات از من بالاتر رفته است و باید آنقدر خوب تمرین کنم تا همه بدانند که انتخاب من بیجا نبوده است. به هر حال مردم هم همان بیرانوند سال گذشته را می‌خواهند و من باید بهتر از پارسال هم باشم.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که اگر قرار بود خودش بهترین دروازه‌بان فصل را انتخاب کند به کدام گزینه رأی می‌داد، اظهار داشت:‌ درست است که پیکان سقوط کرده اما به نظر من مهدی رحمتی در این تیم زحمت زیادی کشید و انتخاب من برای این جایزه مهدی رحمتی بود اما به هر حال خودم هم وضعیت خوبی داشتم و مردم به من لطف داشتند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه تیم امسال نفت را قوی‌تر می‌داند یا سال گذشته را اظهار داشت: ما نباید گول سال گذشته را بخوریم چرا که سال گذشته کسی از ما انتظار نداشت و ما چراغ خاموش حرکت می‌کردیم اما امسال باید برای قهرمانی بجنگیم و بازیکنان بزرگی مثل سیدجلال حسینی، پیام صادقیان، کارلوس سانتوز، بوحمدان و... به ما اضافه شدند و شک نکنید که تیم قوی‌ای هستیم.

وی در پایان درباره دیدار نفت و الاهلی امارات در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: شک نکنید که اگر بازی اول را از این تیم ببریم می‌توانیم صعود کنیم و در صورت عبور از این تیم یکی از فینالیست‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
مراسم گل مالی روز عاشورا با حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرور 35 سال با دروازه‌بان سرخابی‌ها


آسیب‌دیدگی شدید باعث شد او هرگز در فوتبال ایران دیده نشود ولی خودش می‌گوید به نوعی باعث حضور عابدزاده در استقلال شده است.