ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن لیگ جزیره از نگاه جان تری


کاپیتان چلسی بهترین بازیکن فصل جاری لیگ جزیره را معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، بهترین بازیکن لیگ جزیره هر ساله توسط بازیکنان شاغل در این لیگ انتخاب می شود.

جان تری کاپیتان سرشناس چلسی، بهترین بازیکن فصل جاری را انتخاب کرد. او در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت که ریاض محرز، ستاره الجزایری لستر سیتی بهترین عملکرد را در فصل جاری لیگ جزیره داشته و از نظر او شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل است.

جان تری بعد از ریاض محرز به کاسپر اشمایکل و جیمی واردی که هر دو بازیکن از لسترسیتی هستند رای داد و این نشان می دهد که لستر در فصل جاری عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و بازیکنان این تیم در پایان فصل به تیم های بزرگ خواهند رفت.

ریاض محرز از بهترین بازیکنان لسترسیتی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس بوده است. او تاکنون 16 گل برای لستر به ثمر رسانده است.

هدایت لستر سیتی را کلودیو رانیری بر عهده دارد و این تیم با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم که تاتنهام است، در صدر جدول رده بندی جای دارد.


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن سال2013 لیگ جزیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

11 بازیکن برتر لیگ جزیره از نگاه دیلی میل


روزنامه دیلی میل 11 بازیکن برتر لیگ جزیره را انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه دیلی میل 11 بازیکن برتر لیگ جزیره را انتخاب کرد.

در حالی که بیشتر بازیکنان فوتبال جهان رویای حضور در مراسم گالا و قرار گرفتن در جمع 11 بازیکن برتر جهان را دارند، روزنامه دیلی میل انگلیس 11 بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس را در نیم فصل نخست انتخاب کرد.

نکته جالب این فهرست قرار گرفتن 6 بازیکن از منچسترسیتی است اما از منچستریونایتد صدرنشین رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس تنها نام روبین فان پرسی به چشم می‌آید.

اسامی بازیکنان:

دروازه‌بان: جو هارت (منچسترسیتی)

مدافع: زابالتا (منچسترسیتی)، کمپانی (منچسترسیتی)، ورتونین (تاتنهام)، باینس (اورتون)

هابک: یحیی توره (منچسترسیتی)، فلینی (اورتون)، گرت بیل (تاتنهام)، سیلوا (منچسترسیتی)

مهاجم: روبین فان پرسی (منچستریونایتد)، سرخیو آگرو (منچسترسیتی)