ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن دیدار فولاد و السد قطر


کاپیتان تیم فوتبال السد قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان در بازی با فولاد خوزستان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: نظیر بالحاج بازیکن الجزایری- فرانسوی تیم السد قطر در مسابقه با فولاد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن مسابقه با فولاد انتخاب شد.

دیدار دو تیم امروز عصر در اهواز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی السد قطر-فولاد خوزستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

السد و فولاد به تساوی رسیدند/ یک امتیاز با ارزش شاگردان فرکی از قطر



اخبار,لیگ قهرمانان آسیا


اخبار ورزشی - لیگ قهرمانان آسیا
السد و فولاد به تساوی رسیدند/ یک امتیاز با ارزش شاگردان فرکی از قطر

دیدار تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

بازیکنان فولاد با توجه به اینکه در این دیدار میهمان بودند در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان فولاد روی ضدحمله توسط پریرا صاحب موقعیت شدند که دروازه‌بان السد این توپ را دفع کرد. رائول، ستاره اسپانیایی السد هم در دقایق پایانی ارسالی از روی کرنر داشت که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد و در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 62 پریرا از راه دور شوتی زد که با واکنش دروازه‌بان السد همراه بود و توپ را به کرنر فرستاد. پریرا در دقیقه 80 با شوتی زیبا دروازه السد را تهدید کرد که بار دیگر سعد الشیب دروازه‌بان السد توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در ضربه کرنر بار دیگر پریرا با ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را تهدید کرد و این بار توپ با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازی السدی‌ها چند بار دروازه سوشا مکانی را تهدید کردند که با واکنش‌های این دروازه‌بان نتوانستند به گل دست یابند.

شاگردان حسین فرکی در پایان توانستند یک امتیاز باارزش را در زمین السد به دست آورند تا در دیدار برگشت که 24 اردیبهشت ‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد با خیالی راحت‌تر به میدان بروند.

ترکیب فولاد:
سوشا مکانی، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، مهرداد جماعتی،‌ شهاب کرمی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (مهدی بدرلو-74)، سروش رفیعی (چاوز-88)، غلامرضا رضایی (ساسان انصاری-13) و لوسیانو پریرا
سرمربی: حسین فرکی

اخبار ورزشی - فارس