ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن جهان به انتخاب رونالدو



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,رونالدو

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است مسی در مقایسه با رونالدو پرتغالی بازیکن بهتری است.


به گزارش بانک ورزش، ستاره سابق تیم ملی برزیل از عملکرد لیونل مسی تقدیر کرد و او را بهتر از کریس رونالدو خوانده است. سفر رونالدو به میلان باعث شده تا با رسانه های زیادی مصاحبه کند و  او در این بین در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا از ستاره آرژانتینی بارسلونا که به رکورد 300 گل در لالیگا دست پیدا کرده تقدیر کرده و گفته:«مسی یا کریس رونالدو؟ به نظر من لیونل چیزهای اضافه تری نسبت به کریس دارد.او یک ستاره فوق العاده است که در فوتبال نوآوری بوجود آورده است. مسی با 300 گلی که در لالیگا به ثمر رساند نشان داد که این توانایی را دارد تا سال های سال بهترین باشد و به جایی برسد که دیگر در دنیای فوتبال دست نیافتنی باشد».

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
رونالدو بهترین بازیکن جهان به انتخاب گلوب ساکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برندگان سابق مرد سال جهان چه کسی را انتخاب می‌کنند؛ مسی یا رونالدو ؟



در آستانه جوایز مرد سال فوتبال جهان

برندگان سابق مرد سال جهان چه کسی را انتخاب می‌کنند؛ مسی یا رونالدو ؟

با توجه به نزدیکی انتخاب مراسم برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2012 شمار زیادی از برندگان سابق این جایزه ارزشمند در اظهارنظرهای جداگانه‌ای نظرات خودشان را پیرامون انتخاب مرد سال فوتبال جهان در سال جاری اعلام کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیونل مسی سوپراستار بارسلونا در اولویت اکثر این اسطوره‌ها قرار دارد. مسی که سه بار پیاپی به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شده است، در کنار کریستیانو رونالدویی قرار دارد که فقط یک بار در سال 2008 زمانیکه در منچستر یونایتد توپ می زد موفق به فتح این جایزه شد. او اکنون امیدوار است با رئال مادرید نیز بتواند به کسب این جایزه نایل شود.

توپ طلای فوتبال جهان که از سال 1956 از سوی مجله فرانس فوتبال به برترین بازیکن یک فصل فوتبال جهان داده می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای در بین اهالی فوتبال برخوردار است. به همین خاطرشمار زیادی از برندگان سابق این جایزه ارزشمند در گفت‌وگویی نظرات خود را پیرامون برنده احتمالی این جایزه اعلام کردند.

بیش از 13 برنده این جایزه در این گفت‌وگو شرکت کردند که لیونل مسی با کسب بیش از 50 درصد آرا اولویت اول این افراد برای کسب عنوان مرد سال بود.

از سوی سه نفر از برندگان سابق این جایزه رود گولیت، آلفردو دی استفانو و لوئیس فیگو نتوانستند بین مسی و رونالدو یک نفر را که شایستگی بیشتری برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان دارد انتخاب کنند و معتقدند بسیار سخت است بین این دو نفر یک نفر را برای کسب این جایزه انتخاب کرد.

اگرچه مسی در آستانه شکستن رکورد فردی گلزنی در یک فصل قرار دارد، اما این رونالدو بوده که توانسته به همراه رئال به قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یابد. همچنین هر دوی این بازیکنان در لیگ قهرمانان در مرحله نیمه نهایی به همراه تیم‌هایشان حذف شدند.

با اینکه خیلی از کارشناسان فوتبال جهان نیز معتقدند لیونل مسی شانس بیشتری برای کسب این جایزه دارد اما انتخاب‌های فیفا همیشه بدین صورت نبوده است و در بعضی مواقع نفراتی به عنوان مرد سال انتخاب شدند که کمتر کسی انتظار آن را داشته است نظیر پاول ندود، ژرژ وه‌آ ، مایکل اون از جمله برندگان غیر قابل پیش‌بینی این جایزه بوده‌اند.

اکنون نگاهی می اندازیم به نظرات برخی از برندگان سابق توپ طلا فوتبال جهان در خصوص برنده توپ طلا سال 2012

کوین کیگان : لیونل مسی

آندره شوچنکو : لیونل مسی

ماتیاس سامر : لیونل مسی

کاکا : کریستیانو رونالدو

فرانس بکن بائر : کریستیانو رونالدو

مارکو فان باستن : لیونل مسی

جانی ریورا : کریستیانو رونالدو

کارل هاینس رومینگه : لیونل مسی

لوئیس سوارس : لیونل مسی

ریموند کوپا : لیونل مسی

ایسنا