ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن اروپا مصدوم شد/ ستاره بارسا 2 هفته دور از میادین





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهترین بازیکن اروپا مصدوم شد/ ستاره بارسا 2 هفته دور از میادین

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مصدومیت دو هفته دور از میادین خواهد بود.

آندرس اینیستا ستاره خط هافبک بارسا به دلیل مصدومیت 2 هفته دور از میدان خواهد بود و نمی‌تواند کاتالان‌ها را در دو دیدار آینده لالیگا مقابل ختافه و گرانادا همراهی کند و در بازی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل اسپارتاک مسکو غایب خواهد بود.  

بازی‌ساز تیم ملی اسپانیا و بهترین بازیکن اروپا در دیدار ماتادورها مقابل گرجستان در پیکارهای مقدماتی جام جهانی، سه‌شنبه شب گذشته به مدت 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

در بیانیه‌ای که باشگاه بارسا منتشر کرده، اعلام شده است که اینیستا دچار کشیدگی عضله در پاری راست خود شده و نیاز به استراحت 10 تا 15 روزه دارد./فارس


ویدیو مرتبط :
توماس فرمالن بازیکن بارسا مصدوم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرناندو یورنته،بازیکن منتخب هفته اروپا از نظر اکیپ



 

 

فرناندو یورنته،بازیکن منتخب هفته اروپا از نظر اکیپ

 

فرناندو یورنته، مهاجم باشگاه اتلتیک بیلبائو، به عنوان یکی از بازیکنان برجسته این هفته در اروپا از سوی روزنامه اکیپ انتخاب شد.

این روزنامه ورزشی فرانسوی با اشاره به گلی که او در دیدارمقابل اسپورتینگ خیخون به ثمر رساند، به ابراز تمایل سران رئال نسبت به جذب یورنته اشاره کرد و این ستاره را یکی از پرمشتری ترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات اروپا خواند.

در ادامه، نام یازده بازیکن ایده آل هفته را می بنییم که سه نفر از آنها شاغل در لیگ اسپانیا هستند: لیونل مسی (بارسا)،تینو کستا(والنسیا) و اریک آبیدال (بارسلونا)

سایر بازیکنان تیم منتخب هفته اکیپ بدین ترتیب است:  نیکلا دوشس (رن)،استیوی چروندولو(هانوفر)،اکوله له مانگا (لوریان)، جرج انگانیو الوکوبی (ولورهمپتون)، جوزپ ایلیسیچ (پالرمو)، رائول میرلس (لیورپول) و لوئیس ساها (اورتون)