ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بن همام به بلاتر:مطئمن باش خودم راتبرئه می‌كنم



 

 

 

بن همام به بلاتر:مطئمن باش خودم راتبرئه می‌كنم

 

به دنبال محرومیت همیشگی

بن همام به بلاتر:مطئمن باش خودم راتبرئه می‌كنم

محمد بن همام قطری معتقد است که در محرومیت وی نقش اصلی را بلاتر داشته است.

محمد بن همام رییس پیشین کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال محرومیت همیشگی از تمام فعالیت‌های فوتبالی و ورزشی علیه بلاتر اعلام جنگ کرد و گفت که خود را تبرئه خواهد کرد.

بن همام با ارائه نامه‌ای که بلاتر در ماه جون 2008 برای او نوشته بود و در آن از حمایت وی از سال 1998 تا 2008 تشکر کرده بود، حکم محرومیت خود را مسخره خواند و گفت: بلاتر در آن نامه با جمله «برادر عزیزم، بدون تلاشهای شما تمام موفقیت‌هایی را که در خلال 10 سال اخیر به دست آورده‌ام، محقق نمی‌شد» مرا خطاب کرد.

رییس برکنار شده کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه سخنان خود گفت: حرکتی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به ریاست بلاتر آغاز کرده معرکه تمام عیار است نه جنگ.

اشاره بن همام به این است که مسئول محرومیت وی و اتفاقات اخیر کسی جز بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال نیست.

بن همام که خود را در مارچ گذشته برای ریاست فیفا نامزده کرده بود، مجبور شد در 29 ماه می گذشته به دنبال اتهام رشوه‌ به فدراسیون‌های منطقه کونکاکاف کناره گیری خود را اعلام کند.

بن همام به دنبال محرومیتش در گفت‌وگو‌ با خبرگزاری فرانسه اظهار کرد: درخواست استیناف خود را درباره حکمی که آن را کاملا ظالمانه و غیر منصفانه می‌داند، در پی خواهد گرفت. از بی‌گناهی و پاکی خود کاملا مطمئن هستم.

وی دو روز قبل هم به شدت به کمیته اخلاق فیفا حمله کرد و آن را به جانبداری متهم کرد و خاطر نشان کرد: با وجود این که آن‌ها اسم مرا لکه دار کردند و با شهرت و اعتبارم بازی کردند، اما بدون شک در آخرین نفس برای اثبات بی‌گناهیم تلاش خواهم کرد و قضیه را به دادگاه داوری ورزشی و در صورت لزوم به دیگر دادگاه‌ها خواهم کشاند.

وکیل بن همام هم در بیانیه‌ای رسمی که برابر روزنامه نگاران خواند، یادآور شد: بن همام قاطعانه حکم کمیته اخلاق فیفا را رد می‌کند و به بی‌گناهی خود اصرار دارد. وی از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 


ویدیو مرتبط :
چشم هاشو باش (سگ خودم )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد



 

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

 

محمد بن همان رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا، به علت وجود نداشتن رقیب، بدون رأی گیری توانست سمت خود را بین سالهای 2011 تا 2015 حفظ کند.

روز شنبه گذشته آخرین مهلت ثبت نام نامزدها برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز ششم ژانویه آینده در خلال بیست و چهارمین مجمع عمومی این کنفدراسیون در قطر برگزار خواهد شد به پایان رسید.

بن همام از سال 2002 ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده دارد و از سال 1996 عضو دفتر اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است.