ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بن‌سون رسما پرسپولیسی شد


مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را در هیأت فوتبال استان تهران ثبت کرد.

خبرگزاری فارس: جواب تست‌های پزشکی مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دست مسئولان این باشگاه رسید و مسئولان پرسپولیس هم پاسخ آزمایش‌های این مهاجم را به سازمان لیگ فرستادند.

پس از تائید سازمان لیگ مبنی بر سلامت این بازیکن هندوراسی از نظر پزشکی، جری بن‌سون امروز ظهر با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد خودش را امضاء کرد.

بن‌سون با قراردادی یک‌ساله پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد، به احتمال فراوان در صورت تائید برانکو، این مهاجم هندوراسی از هفته دوم لیگ برتر و دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز به میدان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
گل جری بن سون به تیم المپیک اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ITC بن‌سون برای پرسپولیسی‌ها رسید


مجوز بازی کردن بازیکن هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دست مسئولان این باشگاه رسید.

خبرگزاری فارس: ITC مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دست مسئولان این باشگاه رسید تا بن‌سون مشکلی برای بازی کردن در تیم فوتبال پرسپولیس نداشته باشد. ITC این بازیکن از کشور آرژانتین به دست سرخپوشان رسیده است.

این مهاجم هندوراسی با توجه به اینکه مجوز بازی‌اش صادر شده می‌تواند مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر بازی کند.