ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس: کالچو تاکتیکی‌تر از لیگ‌های اسپانیا و انگلیس است



 

 

 

بنیتس: کالچو تاکتیکی‌تر از لیگ‌های اسپانیا و انگلیس است

 

مربی اینتر گفته فوتبال در ایتالیا بسیار تاکتیکی است.

رافا بنیتس دوره‌های نسبتا موفقی را با والنسیا در اسپانیا و لیورپول در انگلیس گذراند و سپس به اینتر، قهرمان ایتالیا پیوست.

این مربی 50 ساله می‌گوید تفاوت‌هایی بین این سه کشور وجود دارد: «در اسپانیا بازی‌ها تکنیکی‌تر است، در انگلیس فیزیکی‌تر و در ایتالیا تاکتیکی‌تر. هر کشور چالش خود را دارد و دوست دارم خود را به آزمایش بگذارم. امسال به دلیل جام جهانی بازیکنان دیر برگشتند و ما مجبور شدیم بلافاصله برای دو سوپرجام آماده شویم.

نقش من هم در بازار کمی تغییر می‌کند چون در ایتالیا، مانند اسپانیا، مدیر فوتبال حرف آخر را در زمینه انتقالات می‌زند، در حالی که در انگلیس مربی اختیارات بیشتری دارد، هرچند که باید به مدیر اجرایی جواب بدهد. البته در هر دو سیستم می‌توان عالی کار کرد.»

او درباره جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی هم گفت: «اخیرا دوران آسانی نداشته‌ایم، اما بازیکنان خوبی داریم و می‌خواهیم در اوج به ابوظبی برویم. ما حالا روی اینترناسیونال برزیل تمرکز کرده‌ایم.

یک بازی آنها را شخصا تماشا کردم و به نظرم آنها سریع و از نظر تکنیکی قدرتمند هستند. پیش از آغاز رقابت‌ها می‌خواهیم نگاه نزدیک‌تری به دیگر رقیبان بیندازیم، چون با آن که از نقاط قوت خود باخبریم، به سبک فوتبال هر قاره هم احترام می‌گذاریم.»


ویدیو مرتبط :
تاکتیکی ترین گل لیگ 12

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته سوم لیگ برتر انگلیس در قاب تصاویر


در آغاز هفته سوم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد متوقف شد، چلسی درخشید و منچستر سیتی در اتحاد شکست خورد.