ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس: رونالدو همیشه تشنه گلزنی است


سرمربی رئال مادرید با اشاره به اینکه تیمش در کنار ارائه عملکرد خوب نیاز به گلزنی هم دارد، بار دیگر از مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: رافائل بنیتس در آستانه دیدار امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل مالموی سوئد در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما بازی خوبی مقابل مالاگا ارائه دادیم، درست همانند چند بازی اخیرمان. بله، شاید ما خیلی گل نزده باشیم، ولی موقعیت‌های زیادی روی دروازه رقبای خود خلق کرده‌ایم. ما کارهای خوبی در زمین می‌کنیم، ولی نیاز به گلزنی داریم.

وی در ادامه با اشاره به فقر گلزنی تیمش و در رأس آن سوپراستار پرتغالی تیمش عنوان کرد: شغل من حمایت از بازیکنان و تیم است. نیاز بود که در کریم بنزما انگیزه گلزنی را به وجود بیاوریم، ولی در مورد کریستیانو رونالدو لزومی به انجام این کار نمی‌بینیم، چون او همیشه تشنه گلزنی است، ولی باید کمتر به کریم و کریس متکی باشیم. ما باید به تمامی رقبای خود احترام بگذاریم، چون اگر آنها را دست‌کم بگیریم به دردسر خواهیم افتاد.

سرمربی مادریدی‌ها در خصوص شناختی که از حریف امشب تیمش دارد، اظهار داشت: راه یافتن مالمو به لیگ قهرمانان نشان می‌دهد که این تیم، تیم باکیفیتی است. مالمو تیمی پرانرژی است و ما باید خودمان را برای رویارویی با این تیم آماده کنیم. رئال مادرید در سرتاسر دنیا افرادی را برای جمع‌آوری اطلاعات دارد و در کنارش از طریق فیلم بازی‌ها اقدام به شناسایی رقبای خود می‌کند.


ویدیو مرتبط :
تمام روش های رونالدو برای گلزنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنیتس: رونالدو تشنه رسیدن به موفقیت است


طبق گفته سرمربی رئال‌مادرید، کریستیانو رونالدو به موفقیت‌های خود در کسب عناوین انفرادی و تیمی ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو روز گذشته (سه‌شنبه) کفش طلای اروپا، جایزه آقای گلی‌اش در فصل 15-2014 فوتبال اروپا را از نشریه «مارکا»‌ی اسپانیا تحویل گرفت و برای چهارمین بار به این افتخار دست پیدا کرد. به این ترتیب ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها که فصل گذشته با 48 گل نه تنها برترین گلزن لالیگا، بلکه برترین گلزن در تمامی لیگ‌های باشگاهی فوتبال اروپا بود از رکورد سه کفش طلای لیونل مسی گذشت و رکورد جدیدی را از خود بر جای گذاشت.

راافائل بنیتس در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه رئال‌مادرید در تمجید از مهاجم 30 ساله خود گفت: کریستیانو رونالدو به رکوردزنی‌اش ادامه خواهد داد. ما از بازیکنی صحبت می‌کنیم که خیلی مستعد و باکیفیت است و گذشتن او از رکورد رائول و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه خود گویای همه چیز است. کریس بازیکنی است که نه‌تنها رکوردهای شگفت‌انگیزی از خود به ثبت رسانده، بلکه همچنان تشنه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر است. او برای این کار فوق‌العاده جاه‌طلب است و توانایی پیشرفت را هم دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: البته که رسیدن به این آمار و ارقام و عناوین کار دشواری است و این نشان می‌دهد که او بازیکن مصممی است که برای تبدیل شدن به بازیکنی بهتر چقدر تلاش کرده است. وقتی بازیکنی داشته باشید که می‌تواند اینقدر گل بزند، تیم‌ به پیروزی‌های بیشتر می‌رسد. دیدید که او هم پس از دریافت جایزه‌اش از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد و می‌داند که چقدر هم‌تیمی‌هایش در موفقیت‌هایش نقش داشته‌اند.