ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس: داوری ها علیه رئال هم بود


رئال مادرید امشب موفق شد در برنابئو با نتیجه 10-2 بر رایو غلبه کرده و یک برد تاریخی را به ثبت برساند. این برد در شرایطی رقم خورد که رایووایکانو همان نیمه اول با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شده بود.

ورزش سه: رئال مادرید امشب موفق شد در برنابئو با نتیجه 10-2 بر رایو غلبه کرده و یک برد تاریخی را به ثبت برساند. این برد در شرایطی رقم خورد که رایووایکانو همان نیمه اول با اخراج دو بازیکنش 9 نفره شده بود.

رئال در دو باز اخیر خود در برنابئو 18 گل زده که آمار قابل توجهی است. رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:" این بازی سه فاز مختلف داشت. ابتدا ما به گل رسیدیم. سپس تمرکزمان را از دست داده و دو گل خوردیم. در ادامه رایو 9 نفره شد و ما قدرتمان را تحمیل کردیم و 8 گل دیگر زدیم.

همه دیدیم که پس از زدن گل اول، برای مقطع کوتاهی تمرکزمان را از دست دادیم و رایو با زدن دو گل ما را به سختی جریمه کرد. پس از خوردن گل دوم، بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم."

سوت های اعتراضی هواداران و ژست ناراضی رونالدو به این اتفاق:" خوش شانس بودم که دیر وارد زمین شدم و سوت ها را نشنیدم. زود هم به گل رسیدیم و هواداران فقط به حمایت از تیم پرداختند. در هر صورت ممکن است هواداران در مقاطعی از بازی از عملکردمان ناراضی باشند و ما باید با گلزنی و پیروزی هایمان، نظرشان را عوض کنیم."

واکنش تند مربی رایو بر علیه داوری و ناعادلانه خواندن نتیجه بازی:" پیش از این اتفاق افتاده که داوری ها به ضرر ما باشد و من حتی در اینگونه مواقع هم در مورد داوری حرف نزده ام؛ پس  حالا هم حرفی ندارم."

بی ثباتی نتایج رئال:" من به عنوان مربی و بازیکنانم، می دانیم که در هر مسابقه باید پیروز شویم. بازیکنان می دانند که باید در مسابقات به گل برسیم؛ هرچه بیشتر بهتر و روی همین مساله نیز تمرکز کرده ایم."


ویدیو مرتبط :
بررسی بازی گیخون - رئال و انتقاد از بنیتس توسط دکتر صدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه فاحش داوری در دیدار رئال- آلمریا



 

 

 

اشتباه فاحش داوری در دیدار رئال- آلمریا

 

پرس لاسا خطای محرض هند و پنالتی امبامی را نادیده گرفت.او می بایست دو پنالتی دیگر را نیز برای رئال سوت می زد.

در جریان دیدار آلمریا – رئال مادرید، صحنه های جنجالی زیادی ایجاد شد ولی واضح ترین این اتفاقات در دقیقه 92 بازی رقم خورد، زمانی که ضربه کریستیانو رونالدو، توسط امبامی و با دست او که در دیواره دفاعی قرار داشت مهار شد. پرس لاسا که این برخورد را متوجه شده بود، اعلام کرد که امبامی در خارج از محوطه جریمه بوده است ولی با مروری بر تصاویر کاملا مشخص است که این بازیکن آفریقایی در داخل محوطه جریمه بوده.

رئالی ها می بایست صاحب دو ضربه پنالتی دیگر هم می شدند که این طور نشد.بازیکنان آلمریا یک بار برروی کریس رونالدو مرتکب خطای پنالتی شدند و بار دیگر برروی بنزما ولی عدم اعلام پنالتی در دقیقه 92 بازی، بزرگترین اشتباه داوری در جریان این مسابقه بود.