ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس: ایسکو چند روز بیشتر فرصت ندارد


سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: ایسکو باید زودتر تصمیم بگیرد و دست از کارهای کودکانه بردارد.

خبرگزاری فارس: رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در نشست خبری خود تصریح کرد: سیستم 4-2-3-1 برای من در شرایط فعلی ایده‌آل است و تصور  می‌کنم که BBC (بیل و بنزما و کریس) می‌توانند در خط حمله هنرنمایی کنند ما آن تک مهاجم اگر قرار است ایسکو باشد باید تا چند روز آینده تکلیفش را با من و تیمش روشن کند، ایسکو دست از کارهای کودکانه بردارد و بیهوده بازارگرمی نکند، دوره این کارها تمام شده و اگر قرار است به یووه برود زودتر به من اعلام کند تا به فکر مهاجمی دیگر باشم.

بنیتس درباره پیشنهاد یووه نیز گفت: کار مقامات یوونتوس غیرحرفه ای است، تماس مستقیم با بازیکنی که تحت قرارداد است و وسوسه کردن او کار درستی نیست، اگر من بودم قطعا از باشگاه بازیکن اجازه می‌گرفتم.


ویدیو مرتبط :
شرایط بنیتس قبل از ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوطلبان سه روز فرصت دارند



 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد از فردا

اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1390 از روز شنبه 29 آبان تا روز دوشنبه 1 آذر به مدت 3 روز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای مشاهده داوطلبان و به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده قرار داده می‌شود.

کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1390 لازم است در این روزها به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را براساس دستورالعمل مربوط به روی سایت مشاهده کنند.

پس از ورود به سایت سازمان و انتخاب لینک مربوط به مشاهده اطلاعات ثبت نامی امکان ورود به این لینک با در اختیار داشتن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام (شامل شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه) یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام وجود دارد.

چنانچه اطلاعات داوطلب نیاز به ویرایش داشته باشد داوطلب می تواند با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به تایید صحت اطلاعات وارد مرحله ویرایش اطلاعات شده و نسبت به اصلاح مورد یا موارد اقدام و سپس با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به تایید صحت اطلاعات اقدام کند.

داوطلبان لازم است کلیه اطلاعات ثبت نامی به ویژه رشته یا رشته‌های امتحانی، معدل، شهرستان حوزه و موسسه محل فارغ التحصیلی را کنترل کنند.

داوطلبانی که در مرحله ویرایش اطلاعات خواستار ایجاد رشته دوم (شناور) و اعمال بند علاقمندی به پیام نور و غیر انتفاعی هستند منحصراً ازطریق کارتهای عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال هستند با مراجعه به سایت سازمان پرداخت وجه مربوط به رشته امتحانی دوم (شناور) به مبلغ 105000 ریال و وجه مربوط به علاقمندی به پیام نور و غیرانتفاعی به مبلغ 34000 ریال اقدام و پس از دریافت رمز عبور اعمال علاقه مندی کنند.

چنانچه اطلاعات داوطلب کامل بوده و نیاز به ویرایش اطلاعات نداشته باشد، باید بر روی گزینه خروج کلیک کند...../تحلیل:جام جم