ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس، گزینه مورد علاقه هواداران نیوکاسل


رافا بنیتس پس از اخراج از رئال مادرید همچنان بدون تیم است. او در انگلیس اقامت دارد و از علاقه اش برای پذیرفتن هدایت تیمی در لیگ برتر سخن گفته است.

ورزش سه: رافا بنیتس پس از اخراج از رئال مادرید همچنان بدون تیم است. او در انگلیس اقامت دارد و از علاقه اش برای پذیرفتن هدایت تیمی در لیگ برتر سخن گفته است.

دو ماه پیش بود که بنیتس به سبب کسب نتایج نه چندان خوب با رئال مادرید از این تیم اخراج شد و جای خود را به زیدان داد. او در آخرین مصاحبه خود از علاقه اش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ لیگی که در آن او سابقه هدایت لیورپول و چلسی را داشته است.

از سوی دیگر باشگاه نیوکاسل این روزها با قرار گرفتن در رتبه 19 لیگ برتر، به شدت خطر سقوط را احساس می کند و استیو مک لارن، مربی این تیم نیز در خطر احراج قرار گرفته است. به ادعای نشریه گاردین، در حال حاضر 4 مربی مهمترین گزینه های جانشینی مک لارن هستند: نایجل پیرسون، دیوید مویس، برندان راجرز و رافا بنیتس.

از میان این 4 مربی، شانس مویس و بنیتس بیشتر از سایرین است. به ادعای گاردین، بنیتس گزینه مورد علاقه هواداران نیوکاسل و مویس گرینه مورد علاقه مایک اشلی، مالک باشگاه است و باید دید در نهایت کدام مربی حاضر خواهد شد به ریسک پذیرفتن هدایت باشگاه رو به سقوط نیوکاسل پاسخ مثبت بدهد.


ویدیو مرتبط :
آبیاری هواداران لیورپول در بازی با نیوکاسل!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دودستگی در بین هواداران استقلال/ گزینه جانشینی قلعه نویی معرفی شد!



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - برای ماندن یا رفتن ژنرال؛
دودستگی در بین هواداران استقلال/ گزینه جانشینی قلعه نویی معرفی شد!

شکست استقلال در دربی بار دیگر صدای منتقدان قلعه نویی را در آورد.

 استقلال در حالی که روی کاغذ شانس بیشتری از پرسپولیس داشت با وجود اینکه گل برتری را نیز به ثمر رساند در نهایت با نتیجه 2-1 دربی را واگذار کرد.

این شکست در حالی که استقلال مهره های نامی تری در اختیار داشت با موضع گیری هواداران این تیم علیه امیر قلعه نویی مواجه شده و بسیاری از آنها خواستار کنار رفتن وی شده اند.

با این حال گروهی دیگر با حمایت از سرمربی تیم تاکید کرده اند نباید قهرمانی هایی که این مربی با استقلال کسب کرده به این زودی فراموش شود.

جالب اینکه منتقدان قلعه نویی، جانشین وی در استقلال را نیز معرفی کرده اند؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران!
اخبار ورزشی - نامه