ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیاد کار حریف سرسخت پرسپولیس


هر چند پرسپولیس در بازی رفت، بنیادکار ازبکستان را در تاشکند برده است اما این تیم از پیش حذف شده، 2 بار در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را برده است.

ورزش سه: ابتدا در روز 6 خرداد سال 88 و در حضور 95 هزار تماشاگر پرسپولیس برابر تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با تک گل ریوالدو که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، بازنده شد.

دومین بار در روز 31 فروردین 90 بود که پرسپولیس تحت مربیگری علی دایی به مصاف حریف رفت و 3 ـ یک بازنده شد. در این بازی تک گل پرسپولیس اشپیتیم آرفی به ثمر رساند.

پرسپولیس، برای سومین بار برابر تیمی به میدان می رود که فردا، درست 9 سال و 10 ماهه است بنیادکار، بدترین فصل حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل سپری می کند.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش بازی بنیاد کار - پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری پرسپولیس بر بنیاد کار


تیم فوتبال پرسپولیس بنیادکار ازبکستان را شکست داد.

ایسنا: تیم فوتبال پرسپولیس که جهت برپایی اردو در دوبی به سر می‌برد عصر امروز ساعت 18 در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف بنیادکار ازبکستان رفت که این دیدار درنهایت با برتری 3 بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار رضا خالقی فر (2 گل) و محسن بنگر گلزنی کردند.

این دیدار در حضور حدود 50 هوادار برگزار شد. پرسپولیس ابتدا با ترکیب مسعود همامی، محسن بنگر، بابک حاتمی، مایکل اومانا، محمد نوری، حمیدرضا علی عسگر، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده و امید عالیشاه، رضا خالقی‌فر به میدان رفت.

پرسپولیس از دقیقه 75 با اخراج نورمحمدی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود ده نفره بازی را ادامه داد.