ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر 3 اخطاره شد ولی محروم نیست!


محسن بنگر در مسابقه امروز پرسپولیس مقابل راه آهن سومین کارت زرد این فصل لیگ را دریافت کرد.

ورزش سه: محسن بنگر در مسابقه امروز پرسپولیس مقابل راه آهن سومین کارت زرد این فصل لیگ را دریافت کرد.

این مدافع باتجربه پرسپولیس امروز در اواسط نیمه اول از داور بازی شاهین حاج‌بابایی کارت زرد دریافت کرد که این سومین کارت بنگر در لیگ برتر محسوب می‌شود. کاپیتان پرسپولیس دو کارت قبلی را در دقایق 90 و 92 بازی ذوب آهن دریافت کرده و با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که طبق قانون آن کارت‌ها پاک می‌شوند.

با این حساب پرسپولیس تنها در بازی پدیده احمدزاده را در اختیار نخواهد داشت. او امروز پنجمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا بازی بعدی پرسپولیس را مقابل پدیده از دست بدهد.


ویدیو مرتبط :
نعمت زاده سه اخطاره شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر تا اطلاع ثانوی از فوتبال محروم شد


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

خبرگزاری ایسنا: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری و تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته 26 لیگ برتر، سپاهان در این بازی بیش از 5 بازیکن اخطاری و اخراجی داشته است که بر همین اساس این باشگاه 30 میلیون ریال جریمه می شود.

بنگر تا اطلاع ثانوی از فوتبال محروم شد

همچنین محسن بنگر در صحنه شادی گل حرکات زننده ای انجام داد که از تلویزیون و رسانه ها پخش شد. با توجه به نوع تخلف، با صدور قرار موقت، وی تا اطلاع بعدی از همراهی تیم پرسپولیس در مسابقات رسمی محروم شد و روز سه شنبه 15 اسفند برای ارائه توضیحات باید در کمیته انضباطی حاضر شود.

آرای صادره قطعی هستند.