ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر 2 سال قراردادش را تمدید کرد/اتهام جنجالی و شایعات عجیب پشت سر انتقال بختیار به استقلال



 اخبار,اخبار ورزشی,ورزش درهفته ای که گذشت

 

  اخبار ورزشی - ورزش درهفته ای که گذشت
پرسپولیس 2 بازیکن جدید گرفت/خبر های خوش برای استقلالی ها

بیشتر از هر رشته و تیمی، کشتی و استقلال در اخبار و رویدادهای این هفت روز ورزش نقش داشتند.

 قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی تهران، خبری بود که آغاز این هفت روز ورزش را تحت تاثیر قرار داد. البته کشتی علاوه بر این قهرمانی با اخبار و اتفاقات دیگری هم مواجه شد که حکایت از انتخاب جایگزین محمد بنا در کادر فنی تیم کشتی فرنگی داشت و البته باز شدن پای سیاسیونی مانند سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه به هیات رئیسه فدراسیون و در نهایت مرگ  تنها کشتی‌گیری که مدال طلای سنگین وزن رقابت‌های جهانی را صاحب شده بود.

استقلال هم در این هفته با دو اتفاق اساسی مواجه شد؛ اول انتخاب مدیرعامل که نشست برگزار شده برای معرفی او با حرف و حدیث‌های زیاد همراه شد و دوم معرفی اسپانسری که قرار است این تیم را برای یک فصل شارژ مالی کند.

مهمترین اتفاقات و رویدادهای این هفت روز ورزش عبارتند از:
کشتی فرنگی ایران قهرمان جام‌جهانی شد
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با فراز و نشیب‌های زیاد خود را برای حضور در جام‌جهانی آماده کرده بود، پس از آنکه موفق شد همه حریفانش را تا دیدار فینال این مسابقات شکست دهد، جمعه شب گذشته طی دیداری حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی روسیه را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات، انتقام دوره گذشته را هم از روس‌ها گرفت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال شد
دومین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال شنبه گذشته در دفتر امیر رضا خادم، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن با رای موافق همه اعضا بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. همچنین در این نشست کامران صاحب‌پناه  به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. رضا صادق‌پور نایب رئیس شد و سید سعیدرضا افجه‌ای هم به عنوان سخنگوی باشگاه معرفی شد.

دو انتصاب در باشگاه پرسپولیس
طی دو حکم جداگانه که شنبه گذشته از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صادر شد مدیرروابط عمومی جدید این باشگاه و مشاور رسانه‌ای مدیرعامل منصوب شدند. بر این اساس مجتبی جانعلی و حسین قدوسی به ترتیب عهده دار این دو مسئولیت در باشگاه پرسپولیس شدند.

قلعه نویی در استقلال ماند
یک روز پس از معرفی مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره این باشگاه تشکیل جلسه دادند. آنها طی نشست سه ساعته‌ای که داشتند رای به ادامه فعالیت امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم استقلال دادند.

دغاغله پرسپولیسی شد
مهدی دغاغله، بازیکن فصل گذشته ملوان پس از برگزاری نشست با علیرضا رحیمی و توافق با وی، با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. این انتقال سه شنبه انجام شد. دغاغله نخستین خرید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم است.

دومین خرید پرسپولیس گمنام بود
مهدی طارمی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشت، سه شنبه با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. این دومین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم است.

معرفی حامی مالی باشگاه استقلال
طی جلسه‌ای که سه شنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، از حامی مالی باشگاه استقلال به نام شرکت "توسعه ایران نوین" به صورت رسمی رونمایی شد. طبق قرارداد منعقد شده با باشگاه استقلال، این شرکت موظف به پرداخت 20 میلیارد تومان در طول یک سال به آبی‌پوشان است که تا به ا مروز سه میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

ورزش ایران در سوگ از دست دادن "قهرمان"
علیرضا سلیمانی، قهرمان سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران که پرچمدار کاروان ایران در المپیک بارسلون نیز بود، بامداد چهارشنبه پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری درگذشت. سلیمانی تنها کشتی‌گیری بود که مدال طلای سنگین وزن رقابت‌های جهانی را به خود اختصاص داد. وی اولین قهرمان جهان کشتی ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷است. سلیمانی به هنگام مرگ 59 ساله بود و رفتن این قهرمان ورزش و کشتی ایران را در شوک فرو برد.

                                          ..............................................


 بنگر 2 سال قراردادش را تمدید کرد

محسن بنگر امروز قراردادش را با پرسپولیس دو ساله تمدید کرد.

پس از جذب چند بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته، امروز در نیز علی دایی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در جلسه‌ای با علیرضا رحیمی در خصوص بازیکنان جدید و عقد قرارداد با بازیکنان فصل قبل به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

به نقل از فارس، همچنین محسن بنگر نیز که همراه با دایی راهی باشگاه شده بود، برای دو سال دیگر قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرد.

دایی در فصل جاری با وجودی که فقط چند روز از آن می‌گذرد مذاکرات بسیار خوبی را با بازیکنان جدید و حتی فصل گذشته برای تمدید قرارداد داشته است. 


                                 .........................................

چرا تکل کرد؟ چرا اخراج شد؟
اتهام جنجالی و شایعات عجیب پشت سر انتقال بختیار به استقلال

دوئل برای قهرمانی لیگ برتر. هشدار آمد که آقای بختیار، آقای رحمانی! جناب کاپیتان یک وقت اخلاق را نبازی و خودت را تباه نکنی.

 نحوه پیوستن احتمالی بختیار رحمانی به استقلال خیلی‌ها را یاد مهدی نظری می‌اندازد. همان بازیکن سابق فجر سپاسی... همان بازیکنی که مقابل استقلال "عجیب" بازی کرد...

 همانی که سرپرست فجر، محمد عاری بعد از دیدار فجر و استقلال در کنفرانس خبری رو به خبرنگاران فریاد زد: «مهدی نظری فصل دیگر در همان تیمی توپ می‌زند که قلعه‌نویی سرمربی آن است.»

همان نظری که به گفته قلعه‌نویی قرار بود در فصلی که گذشت آقای گل شود اما یک گل زد... تنها یک گل دروازه خالی...


بعدها گفته شد قبل از دیدار فجر و استقلال چهارورقی میان نظری و قلعه‌نویی بسته شده بود و همانطور که مشخص شد طبق فریاد مدیرعامل فجر نظری به تیم قلعه‌نویی، یعنی استقلال آمد.

در فصل گذشته از "بختیار رحمانی" کاپیتان فولاد در کوران مسابقات سوال شد به نظرتان چه تیمی مدعی قهرمانی است و چه تیمی به این عنوان دست پیدا می‌کند او در جمله‌ای اعجاب آمیز و البته روشنفکرانه مایل به قهرمانی استقلال بود.

همان روز این تمایل قلبی رحمانی تیتر خیلی از خبرگزاری‌ها شد اما فردای آن روز طبق یک سنت قدیمی تکذیب شد. همگان منتظر بازی استقلال و فولاد بودند. یک بازی سرنوشت ساز.

دوئل برای قهرمانی لیگ برتر. هشدار آمد که آقای بختیار، آقای رحمانی! جناب کاپیتان یک وقت اخلاق را نبازی و خودت را تباه نکنی.

بازی فولاد و استقلال فرا رسید... بختیار رحمانی کاپیتان فولاد در یک بازی فوق‌العاده حساس با خطایی بی مورد و غیر حرفه‌ای در میانه زمین بر روی آندو تیموریان با کارت قرمز داور روبرو شد و به صورت کاملا حرفه‌ای زمین مسابقه را ترک کرد و فولاد را در یک بازی که حکم مرگ و زندگی را داشت 10 نفره کرد.

 این خطای بی مورد و غیر ضروری از کاپیتان فولاد سر زد اما آن زمان کسی چیزی نگفت، چون کسی چیزی نمی‌دانست که بگوید. شاید هم حرف موثقی برای گفتن وجود نداشت اما شاید وقتی بختیار قرارداد چهاربرگی با تیم فصل بعد امیر قلعه‌نویی را برای امضا جلوی خود دید، همه یاد همان بازی، همان خطا و همان اخراج بیفتند.

حالا یکی از بازیکنانی که قرار است پیراهن استقلال را بر تن کند به احتمال زیاد بختیار رحمانی خواهد بود. او حتی در مصاحبه‌ای از صحبت امیر قلعه‌نویی با او در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل حرف زده. اتفاقی که می‌تواند واکنش‌های بسیاری به همراه داشته باشد و البته یک سوال.

آیا شایعات حقیقت دارد؟ آیا داستان مشابهی است میان پیوستن نظری، ابراهیم تقی پور، رامین محرم‌نژاد و حالا بختیار رحمانی با تیم‌های امیر قلعه‌نویی؟


نمی‌توان جواب قاطعی داد اما می‌شود حدس زد که چه بر بختیار و شاید هم استقلال و امیر قلعه‌نویی گذشته که حالا کاپیتان فولاد، با اینکه یک سال دیگر قرارداد دارد از علاقه قلبی‌اش به کار با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کند.
  اخبار ورزشی - مهر , جام نیوز ,ایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
صحبت شواینی باهوادارن درخصوص تمدید قراردادش درسال2010

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرش به شایعات پایان داد/ برهانی قراردادش را با استقلال تمدید کرد



آرش برهانی,تمدید قرارداد برهانی

آرش به شایعات پایان داد/ برهانی قراردادش را با استقلال تمدید کرد

آرش برهانی یک سال دیگر در تیم بزرگ پایتخت ماندنی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آرش برهانی پس از برگزاری جلسه با علی فتح الله زاده قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص جدایی برهانی از استقلال به گوش می رسید.برهانی در این مورد می گوید:«من مدتی در ایران نبودم،متاسفانه در این مدت شایعاتی شنیدم که ناراحت کننده بود.به هر حال حالا همه چیز تمام شده است و من قراردادم را یک سال دیگر با استقلال تمدید کردم.»/خبرآنلاین