ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر: هیچ رفاقتی با برهانی ندارم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برهانی بچه خوبی است اما من هیچ رفاقتی با او ندارم.

خبرگزاری تسنیم: محسن بنگر در مورد دربی 79، درگیری‌های این بازی، صحیبت‌های قلعه‌نویی و ... به سؤالات پاسخ داد.

فکر می‌کردید استقلال را شکست دهید؟

در نیمه اول هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مقابل استقلال خیلی منطقی بازی کردیم. گل را هم زمانی دریافت کردیم که رضا حقیقی به دلیل مصدومیت بیرون از زمین بود و یار مستقیم او هم به ما گل زد.

وقتی بازی یک بر صفر بود خیلی‌ها فکر می‌کردند کار پرسپولیس تمام است...

اتفاقاً بین دو نیمه درخشان شرایط بازی را به ما توضیح داد و تأکید کرد که می‌توانیم 3 گل به این تیم بزنیم. دیدید که توانستیم استقلال را شکست دهیم.

در مورد درگیری‌های این بازی صحبت کن.

دربی است و همین درگیری‌ها، باید در این بازی سفت و سخت باشیم. اگر در زمین خودمان باشیم و آنها هم در زمین خودشان که نمی‌شود. اگر بازی مساوی شود یک چیز می‌گویند حالا هم که بازی همه چیز داشته باز هم بعضی‌ها ناراحت می‌شوند، واقعاً نمی‌دانم باید چه‌کار کنیم.

قلعه‌نویی بعد از بازی اعتقاد داشت که داور باید باید تکل تو روی بیک‌زاده را پنالتی اعلام می‌کرد و همچنین تو هم باید زودتر اخراج می‌شدی.

برای چه باید اخراج می‌شدم؟! اگر مسئله درگیری است که 4،5 بازیکن استقلال که در همه درگیری‌ها بودند باید اخراج می‌شدند. استقلالی‌ها فکر کردند چون تیم ما جوان است می‌توانند بازی را به حاشیه بکشانند اما نشد. در مورد صحنه تکل هم بگویم که اگر آن تکل خطا باشد باید در هر بازی 100 پنالتی بگیرند. خود بیک‌زاده هم می‌داند که تکل من پنالتی نبود.

درگیری‌های تو با برهانی هم جالب بود، در مورد آن صحبت می‌کنی؟

برهانی بچه خوبی است اما من با او رفاقتی ندارم. من برای پرسپولیس می‌جنگیدم و او هم برای تیم خودش، این درگیری‌ها کاملاً طبیعی بود.

در مورد اخراج عالیشاه چه نظری داری؟

امید بازیکن جوانی است و این رفتار از جوان‌ها طبیعی است. او باید کمی‌ پخته‌تر عمل می‌کرد اگر چه خیلی خوشحال بود.

خودت هم با کارت زردی که گرفتی از بازی با نفت محروم شدی...

محرومیت ناراحت کننده است اما آنقدر بازیکن خوب داریم که مشکلی نداشته باشیم. واقعاً آنقدر لذت برد در دربی زیاد بود که آن موقع به محرومیت فکر نمی‌کردم.

استقلالی‌ها معتقدند که در دربی شایسته پیروزی بودند، تو به این مسئله اعتقاد داری؟

استقلال کجا موقعیت داشت که ما ندیدیم؟ آنها فقط یک توپ به تیر دروازه زدند، همین!

امکان دارد در جام حذفی باز هم به استقلال بخورید، برای دربی احتمالی حذفی آمادگی دارید؟

دربی جام حذفی سخت‌تر است چون باید برنده داشته باشد. هم ما و هم استقلال قبل از آن بازی‌ سختی در جام حذفی داریم.

یعنی از بازی دوباره با استقلال ترسی ندارید؟ نمی‌ترسید که استقلال بخواهد انتقام دربی 79 را بگیرند؟


چه ترسی باید داشته باشیم؟! اگر استقلالی‌ها توانستند انتقام بگیرند.

برخی‌ از هواداران بعد از بازی اعتقاد داشتند تیموریان به این تیم خیانت کرده است.


نمی‌دانم چه بگویم، استقلال اگر یک بازیکن خوب داشت آن هم تیموریان بود. در پرسپولیس هم هادی نوروزی و مهرداد کفشگری عالی بود.


ویدیو مرتبط :
رفاقتی.....شوخی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر: فوتبال شغل من است و اعتراضی ندارم / منتظر فرصت دوباره کادر فنی هستم



اخبار,اخبارورزشی,محسن بنگر

مدافع پرسپولیس معتقد است که پیشکسوتان این تیم باید از پرسپولیس حمایت کنند.

 پرسپولیس تهران درروزی که محسن بنگرمدافع با تجربه و بلند بالای خود را روی نیمکت نشانده بود چهارگل ازسپاهان دراصفهان خورد تا شکست سنگینی را درهفته سوم تجربه کند.

درحالی که تصورمی کردیم محسن بنگرپس ازاین باخت برآشفته شود و زمین و زمان را به هم بدوزد اما روش دیگری را پیش گرفت و به دفاع ازتصمیم برانکو پرداخت و... بهتراست خودتان با ما و محسن بنگرباشید تا انتهای این مصاحبه؛


*پس ازپایان بازی عنوان کردی که بابت نیمکت نشینی ناراحتی اما اعتراضی نداری؟
- بله، من یک بازیکن حرفه ای هستم و خوب می دانم تصمیم گیرنده اصلی سرمربی تیم است چون مسوولیت تیم با اوست. همچنین طبیعی است که هربازیکنی بابت نیمکت نشینی ناراحت باشد و شما هیچ فوتبالیستی را دردنیا سراغ ندارید که روی نیمکت بنشیند و ته دلش خوشحال باشد.


*ولی بارها دیده شده درچنین مواقعی بازیکن اعتراض می کند و..؟
- خب اشتباه است! مصاحبه راحت ترین و پیش پا افتاده ترین راه است درحالی که من اهل مبارزه هستم. اهل جنگ هستم و آن قدرمی جنگم و درتمرینات خوب کارمی کنم تا باردیگرپیراهن فیکس پرسپولیس را پس بگیرم.


*باورش سخت است که نه اعتراض کنی، نه قهرکنی و نه بخواهی علیه کسی مصاحبه کنی؟
- مگرکاسیاس کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وقتی نیمکت نشین شد مصاحبه کرد؟ آیا علیه کسی حرف زد؟ ایستاد و مبارزه کرد. من هم به تصمیم مربیان احترام می گذارم و دنبال اعتراض هم نیستم. درفوتبال روزهای خوب وجود دارد و روزهای بد هم هست. منتظرفرصت دوباره کادرفنی می مانم.


*ولی برخی ها معتقدند برانکو به محسن بنگراعتقادی ندارد؟
*آخرچه کسی این حرف را زده است؟ سرمربی اگرمرا نمی خواست اول فصل می گفت و این حرف ها را باورنمی کنم.


*یعنی به گوش خودت نرسیده است؟!
- (خیلی جدی) چرا به گوشم که رسیده است اما فوتبال شغل من است و خودم را با افکارمنفی مشغول نمی کنم. باورهم نمی کنم برانکو به من اعتقاد نداشته باشد و به جای باوراین حرف ها سعی می کنم بهترین تمرینات را درهفته پیش رو انجام بدهم و باردیگربه ترکیب برگردم.

*فکرش را می کردی پرسپولیس ازسپاهان اصفهان چهارگل بخورد؟
- فوتبال همین است. کسی فکرش را می کرد برزیل درخانه خودش ازآلمان هفت گل بخورد؟ اما همه دیدیم این اتفاق افتاد. الان هم باید بازی با سپاهان را فراموش کنیم و ازهمین حالا به ذوب آهن فکرکنیم. به نظرم پرسپولیس واقعی را باید ازبازی ذوب آهن به بعد ببینید.

 

ما متاسفانه بعد ازآن بازی سنگین درخوزستان باردیگردرخانه حریفان بازی داشتیم و مسابقه دادن با سپاهان دراصفهان کارآسانی نیست. اتفاقا خوب هم بازی کردیم و دو گل به میزبان زدیم و اگراشتباهات فردی نبود بازی با این نتیجه تمام نمی شد.


*اغلب پیشکسوتان پرسپولیس خلاف نظرتو را دارند و حتی برخی عنوان می کنند برانکو باید برود؟
- من احترام خاصی برای همه پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس قائل هستم اما ازهمه این عزیزان می خواهم الان ازتیم ما حمایت کنند. پرسپولیس دراین مقطع نیازبه حمایت همه دارد و حتی ازشما مطبوعاتی ها و رسانه ها هم می خواهم دراین شرایط به پرسپولیس کمک کنید.

*بی تعارف امیدی به این پرسپولیس می توان بست؟
- چرا که نه؟ تازه سه هفته ازلیگ برترگذشته و ما اول راه هستیم. تازه بدن ها ول می کند و فقط یک بازی داخل خانه انجام دادیم و انشالله با حمایت هواداران ذوب آهن را دراستادیوم آزادی می بریم و باردیگربه اوج برمی گردیم.


*رقیب سنتی شما استقلال بهترازپرسپولیس نتیجه گرفته است. نظری ندارید؟
- (با خنده) امروزحال و حوصله کری خواندن برای کسی را ندارم. لطفا سووال بعدی!


*عملکرد کدام بازیکن پرسپولیس رضایت بخش بود؟
- همه بچه ها زحمت خود را کشیدند اما به نظرم مهدی طارمی، امید عالیشاه و علی علیپورکارخود را انجام دادند اما فوتبال همین است. سپاهان درضد حملات خیلی خوب ظاهرشد و توانست برنده اززمین خارج شود.


*درباره عملکرد گروه داوری نظری نداری؟
- به نظرمن حداقل یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد ولی با این حال بهتراست قضاوت دراین مورد را به کارشناسان داوری واگذارکنیم.


*لحظه ای که بلند شدی و به سمت نیمکت حسین فرکی رفتی تا به قول معروف رخصت بگیری، تماشاگران سپاهان شروع به شعارسردادن علیه تو کردند. آن لحظه چه احساسی داشتی؟
- (با بی خیالی) اصلا هیچ صدایی نشنیدم!


*شوخی می کنی یا جدی می گویی؟!
- آخرچه باید بگویم؟ من حدود هشت سال خوب و خاطره انگیزدرسپاهان داشتم و این تیم بخش عمده ای اززندگی ورزشی مرا به خود اختصاص داده است. توقع دارید چه حرفی بزنم؟ تماشاگراحساسی است و حالا ممکن است یک حرفی بزند. این باعث نمی شود که من بخواهم تمام آن خاطرات خوب را نادیده بگیرم!


*(به شوخی) امروزحسابی سربه راه هستی و اصلا نمی خواهی تیتربدهی؟!
- هرچه گفتم حرف دلم بود. خداوند برهمه چیزناظراست و من دراین سن و سال خوب می دانم چه می گویم. برای سپاهان و همین طورپرسپولیس هرگزکم نگذاشتم وکم فروشی نکردم. وجدانم هم راحت است و به همین خاطرآرامش دارم.


*راستی تلویزیون اصفهان هم درچند نوبت تصویرتو را روی نیمکت پرسپولیس نشان داد؟
- ازبس که خوش تیپ هستم (می خندد و ادامه می دهد) به هرحال سال ها دراصفهان و تیم سپاهان توپ زدم و شاید به همین دلیل لطف دوستان شامل حال من شد.


*درپایان حرف ناگفته ای نداری؟
- نه ازشما ممنونم. فقط می خواهم ازقول من بنویسید هیچ چیزی برای محسن بنگربالاترازموفقیت پرسپولیس نیست وبرهمین اساس باردیگرازهمه پرسپولیسی های واقعی می خواهم که به این تیم کمک کنند.

اخبار ورزشی -خبرآنلاین