ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر: روی ارسال از جناحین تمرین می‌کنیم


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمرینات همیشه روی ارسال از جناحین کار می‌کنیم و با توجه به مهاجمان بلندقد تیم از این موضوع استفاده می‌بریم.

خبرگزاری فارس: محسن بنگر پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم فوتبال با کیفیتی به نمایش گذاشتند. در نیمه اول تیم برتر بودیم اما در نیمه دوم سیاه‌جامگان با اضافه کردن مهاجم بر بار هجومی خود افزود. فکر نمی‌کردم تیم کاظمی اینقدر خوب باشد.

وی  در مورد اینکه آیا بر روی ارسال از جناحین برنامه داشتند، اظهار داشت: همیشه در تمرینات روی ارسال از جناحین کار می‌کنیم. ما مهاجمان بلندقد خوبی داریم. خوشحالم که امروز به پیروزی رسیدیم چرا که به 3 امتیاز نیاز داشتیم.

بنگر در مورد اینکه در خارج از خانه راحت‌تر برنده می‌شوند،‌گفت: همیشه بیرون از خانه راحت‌تر بازی می‌کنیم چرا که حریفان در تهران دفاع می‌کنند و استفاده از بازیکنان سرعتی تیم سخت می‌شود اما در بیرون از خانه حریفان چون برد می‌خواهند کمی هجومی‌تر بازی می‌کنند و همین بازی باز آنها به ما کمک می‌کند.

وی در مورد وضعیت داوری گفت: داور جوان و خوبی بود که جا دارد به او تبریک بگویم امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشد.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت روحی تیم پس از درگذشت هادی نوروزی خاطرنشان کرد: آن شرایط گذشت. هادی همیشه در قلب ماست و در زمین به یاد او هستیم اما به خاطر هواداران باید دیگر تلاش کنیم و تیم به موفقیت برسد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // دنیز دختر محسن بنگر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت بنگر به تمرین‌ پرسپولیس


تیم فوتبال پرسپولیس تمرین‌های آماده سازی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با انجام یک جلسه تمرینی سبک در ورزشگاه "درفشی‌فر" پیگیری کرد.

ایسنا: محسن بنگر به تمرین‌های پرسپولیس بازگشت.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین‌های آماده سازی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با انجام یک جلسه تمرینی سبک در ورزشگاه "درفشی‌فر" پیگیری کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از انجام حرکات کششی و گرم کردن بدن های خود 45 دقیقه‌ در سالن بدنسازی وزنه زدند.

در این تمرین همه بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند و محسن بنگر هم که روز گذشته غایب بود به جمع سرخپوشان اضافه شده بود. امید عالیشاه هم زیر نظر کادر پزشکی اختصاصی تمرین کرد.

پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی دیگر هم خواهد داشت که ساعت 15:30 در همین ورزشگاه انجام می‌شود.