ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر: جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم


محسن بنگر یکی از دوستان نزدیک هادی نوروزی در پرسپولیس بود.

خبر آنلاین: نوروزی و بنگر هر دو از استان مازندران به فوتبال ایران معرفی شده اند. بنگر رابطه بسیار خوبی با مرحوم هادی نوروزی داشت و بعد از درگذشت او، بنگر یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از همه شوکه شد.

شاید خود پرسپولیسی‌ها هم فکر نمی‌کردند که استقلالی‌ها به این اندازه با آن‌ها همدردی کنند. محسن بنگر در مصاحبه‌ای که با روزنامه خبرورزشی انجام داده، گفت: «جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم. دیگر کوچک‌ترین کری با آبی‌ها ندارم، تازه فهمیدم فوتبال خیلی بی ارزش است.»


ویدیو مرتبط :
کری بنگر برای استقلالی ها در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:‌ باید تعویض می‌کردم/ از لحاظ بدنی کم آوردیم



اخبار ,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - قلعه‌نویی:‌ باید تعویض می‌کردم/ از لحاظ بدنی کم آوردیم

سرمربی استقلال با بیان اینکه قبول دارد در این دیدار اشتباه کرده است، می‌گوید از این به بعد تیمش باید حواسش را معطوف به لیگ برتر کند تا جایگاهش را در آنجا از دست ندهد.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر مس کرمان و بازماندن آبی‌پوشان از فینال رقابت‌های جام حذفی درباره این دیدار گفت: من به مردم کرمان و باشگاه مس صعودشان را تبریک می‌گویم تیم ما امروز شادابی را نداشت. به لحاظ نیروی بدنی تحلیل رفتیم و این دلیلش شرایط سنی بالای ما بود. در جام حذفی حوادث تعیین کننده است. ما در اندازه‌های استقلال نبودیم و در زمانی که خوب بازی کردیم گل خوردیم.

 

به نظر من آقای بوناچیچ تیمش را خوب چیده بود و روزنه‌های ما را به خوبی بسته بود. ما با تغییرات‌مان خواستیم هجومی‌تر شویم شاید هم اشتباه من بود. من از دقیقه 60 خواستم تیمم را هجومی‌تر کنم. در مجموع به حریف‌مان تبریک می‌گویم.ما روی یک ضد حمله گل خوردیم و دقیقا از آنجایی که سپرده بودیم که گل خوردیم. برای مسی‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره گلی که تیمش خورد و همان طور که خودش گفت از جایی گل خورد که پیشتر به آن اشاره کرده است افزود: ما در نیمه دوم کمی تحلیل رفتیم. دفاع‌های ما باید توجه‌شان را بیشتر می‌کردند. شاید مثل بازی با ذوب آهن ما از روی یک کرنر به گل می‌رسیدمیم و همه چیز عوض می‌شد.

 

در حذفی باید محتاط‌تر کار می‌کردیم. من باید در دقیقه 60 یک تعویض انجام می‌دادم. دقیقه 70 به بعد واقعا تیم ما حاکم بر بازی بود. تیم ما در پاس‌های یکی مانده به آخر بد عمل کردند و منجر به این شد که گل نزدیم. شاید مقصر اصلی خود من بودم که در دقیقه 60 این گونه فکر کردم و باید تعویض می‌کردم. در جام حذفی این مسائل هست و ما در این جام حذف شدیم و تنها باید به لیگ فکر کنیم.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حذف از جام حذفی بر روحیه تیمش تاثیر می‌گذارد یا خیر اظهار کرد: ما باید سریعا این مسئله را جمع و جور کنیم تا به لیگ بازگردیم. شاید از لحاظ روحی روانی این مسئله روی ما تاثیر بگذارد اما ما باید به لیگ برگردیم. در لیگ برتر جایگاه‌مان را از دست ندهیم هرچند بازی‌های ما سخت است.

 

اگر در همین چند بازی هم حیدری را داشتیم نوع بازی‌مان خیلی فرق می‌کرد. رفتن خسرو حیدری به ما خیلی لطمه زد. واقعا افکار تاکتیکی ما به هم ریخت. هرچقدر که جابه‌جا هم کردیم نشد. امیدواریم با بازگشت او شرایرط بهتری پیدا کنیم.

اخبار ورزشی - ایسنا