ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر: تلاش می کنیم تا همانند دوره قبل غافلگیر نشویم



 

 

بنگر: تلاش می کنیم تا همانند دوره قبل غافلگیر نشویم

 

مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مشخص شدن حریفان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم با تمام توان قصد دارد همچون لیگ برتر که مدعی قهرمانی است، در آسیا یکه تازی کند.

''محسن بنگر'' روز پنجشنبه در گفت و گو یی افزود: برای تحقق این مهم، کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و تماشاگران پرشور هم ما را حمایت می ‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام توان خود را به کار می گیریم تا همانند دوره قبل غافلگیر نشویم، اظهارداشت: با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز مرحله گروهی، تا فینال لیگ قهرمانان پیش خواهیم رفت.

وی یادآور شد: سپاهان در گروه بسیار مشکلی قرار گرفته اما هدف ما در این دوره از مسابقات، قهرمانی آسیاست.

وی گفت: شک ندارم همچون دوره پنجم لیگ قهرمانان آسیا می توانیم به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی درباره تیم های هم گروه سپاهان گفت: الهلال عربستان یکی از قدرتمندین تیم‌های آسیاست اما تیم سپاهان نه تنها از هم گروهی با این تیم ترسی ندارد بلکه با هدف درخشش در آسیا و جبران ناکامی دوره گذشته، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می‌کند.

بنگر با بیان اینکه سپاهان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی از مرحله گروهی حذف شد، افزود: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا را جدی گرفته و بازیکنان از انگیزه بالایی برای تکرار درخشش دوره پنجم برخوردارند و اجازه نمی دهند یک بار دیگر بدشانسی گریبان آنان را بگیرد.

وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان حمایت خوبی از تیم فوتبال انجام می دهد، تاکید کرد: پشتیبانی باشگاه از تیم فوتبال، یک مزیت مهم به حساب می‌آید تا با اقتدار کامل بتوانیم حریفان آسیایی خود را پشت سر بگذاریم و انتظاراتی که هواداران از تیم سپاهان وجود دارد را تحقق ببخشیم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 با تیم‌های الهلال عربستان، الغرافه قطر، الجزیره امارات هم گروه است.


ویدیو مرتبط :
تلاش جنابخان برای بازی در پایتخت 5/ لِبویی هم دوره داره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع بریتانیا : ایران سال 2012 می تواند سلاح اتمی تولید كند، غافلگیر نشویم!



 

وزیر دفاع بریتانیا : ایران سال 2012 می تواند سلاح اتمی تولید كند، غافلگیر نشویم!

 

 

وزیر دفاع بریتانیا در اظهاراتی در پارلمان این كشور با ابراز نگرانی از فعالیت های هسته ای ایران مدعی شد كه ایران ممكن است در سال 2012 سلاح هسته ای تولید كند.

 

به گزارش عصر ایران لیام فاكس وزیر دفاع بریتانیا كه در واكنش به برآورد اخیر مئیر داگان رییس سابق سازمان جاسوسی اسراییل درباره فعالیت های هسته ای ایران سخن می گفت ، ارزیابی این مقام سابق اسراییل را  خوش بینانه خواند.

داگان چند هفته پیش و در آستانه ترك پست ریاست سازمان موساد طی اظهار نظری اعلام كرد كه ایران تا سال 2015 قادر به تولید سلاح هسته ای نخواهد بود .این اظهارات داگان واكنش های گسترده ای در داخل اسراییل و در میان كشورهای غربی در پی داشته است و برخی محافل در اسراییل وی را متهم كرده اند كه با این سخنان خود به استراتژی غرب و اسراییل برای مقابله با برنامه های هسته ای ایران ضربه وارد كرده است.

لیام فاكس با اشاره به اینكه جامعه جهانی درباره كره شمالی هم خوش بینی به خرج داد و سپس غافلگیر شد ، برآورد اطلاعاتی داگان از فعالیت های هسته ای ایران را خوش بینانه خواند وافزود كه  كشورهای غربی باید با پیش فرض تولید سلاح هسته ای ایران در سال 2012 جلوی فعالیت های اتمی تهران را بگیرند.

فاکس افزود كه اظهارات داگان این برداشت نادرست را ایجاد كرد كه برنامه های هسته ای ایران باید به سناریوهای خوش بینانه نگاه كرد ، در حالی كه از نظر وزیر دفاع بریتانیا  این کاملا امکان پذیر است که تا سال ۲۰۱۲ بدترین سناریوی ممكن در ایران رخ دهد.

فاکس گفت: " تخمین ها بیانگر این است  که ایران هنوز سلاح اتمی ندارد، اما به غنی سازی اورانیوم و ساخت رآکتور آب سنگین ادامه می دهد كه هر دوی این اقدامات بطور بالقوه ابعاد نظامی دارد."

كشورهای غربی و از جمله بریتانیا ایران را متهم به پنهانكاری و عدم شفافیت در برنامه های هسته ای اش می كنند و می گویند كه به ایران اعتماد ندارند و ممكن است ایران تحت لوای برنامه هسته ای خود بمب اتمی بسازد ، اما تهران با تكذیب ادعاهای غرب می گوید كه بر اساس پیمان عدم اشاعه سلاح های هسته ای حق برخورداری از تكنولوژی كامل هسته ای را دارد و مقاصد فعالیت های هسته ای اش صلح آمیز است.

تا كنون نه آژانس بین المللی انرژی اتمی و نه هیچ یك از كشورهای مدعی برنامه های هسته ای ایران مدركی دال بر انحراف فعالیت های هسته ای ایران از اهداف صلح آمیز به سمت تولید سلاح هسته ای ارایه نكرده اند و فعالیت های هسته ای ایران زیر نظارت كامل آژانس همچنان ادامه دارد.../عصر ایران