ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنگر به دربی می‌رسد


مدافع مصدوم تیم پر‌سپولیس می‌تواند تیمش را در برابر استقلال همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: مدافع مصدوم تیم پر‌سپولیس می‌تواند تیمش را در برابر استقلال همراهی کند.

محسن بنگر که در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات پر‌سپولیس شرکت کند و از همراهی تیمش به دور بود، پس از رفع مصدومیت از امروز تمریناتش را با تیم پیگیری خواهد کرد تا بتواند در روز جمعه و در دیدار مقابل استقلال برای پر‌سپولیس به میدان برود.

دکتر حقیقت، پزشک تیم پر‌سپولیس با تایید این خبر گفت: بنگر شرایط خوبی دارد و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند در داربی بازی کند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با محسن بنگر قبل از بازی دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر به دربی می‌رسد؟


مربیان پرسپولیس قرار است به زودی لیست خرید خود را برای فصل آینده تحویل مدیریت باشگاه دهند.

خبرگزاری تسنیم: محسن بنگر در تمرینات اختصاصی که روز یکشنبه انجام داد از ناحیه قبلی پایش دچار آسیب دیدگی شده بود احساس درد کرد و به همین خاطر شاید او در دربی به میدان رود، البته تا زمانی که کادر پزشکی پرسپولیس وضعیت پای بنگر را بررسی نکنند در خصوص بازی کردن او در دربی اظهار نظر نمی‌کنند اما واقعیت این است که برانکو در مورد بنگر ریسک نمی‌کند و اگر احتمال تشدید آسیب‌دیدگی این بازیکن در صورت بازی در دربی وجود داشته باشد، سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد او را صحیح و سالم در بازی با الهلال در اختیار داشته باشد.

* کریم باقری و بابک حاتمی که دیشب در تبریز ماندند، قرار است خود را به تمرین عصر امروز (دوشنبه) سرخپوشان برسانند.

* عملکرد ضعیف دو بازیکن پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد باعث شده برانکو از حالا نام آنها را از لیست تیمش برای فصل آینده خارج کند. این در حالی است که یکی از این دو بازیکن به مدت یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

* برانکو در نشستی که صبح امروز با محمدحسین نژادفلاح داشته است به وی اعلام کرده  چند بازیکن از تیم‌های لیگ برتری توجه‌اش را جلب کرده‌اند و به زودی لیست خرید و خروجی خود را به باشگاه تحویل خواهد.