ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنوچی و هازارد در فهرست رئال مادرید


تیم فوتبال رئال مادرید تلاش می‌کند دو ستاره سفارش شده توسط بنیتس را تا پایان هفته آینده خریداری کند. خبرگزاری فارس: باشگاه رئال مادرید برای خرید لئوناردو بنوچی بازیکن میانی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا مبلغ 35 میلیون یورو پیشنهاد رسمی داشته و از مدیر برنامه‌های این بازیکن خواسته تا برای مذاکرات پیشرفته به دفتر نقل و انتقالات رئال مادرید بیاید.

این در حالی است که همزمان تلاش رئال مادرید برای خرید هازارد کلید خورده و پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای این بازیکن بلژیکی مبلغ 22 میلیون یورو است که مشخصا از سوی مدیربرنامه‌هایش رد خواهد شد.

رافائل بنیتس از باشگاه رئال مادرید خواسته این دو خرید به صورت دو پروژه مهم در دستور کار رئال مادرید قرار بگیرد و تا پایان هفته آینده به فرجامی دلخواه برسد.


ویدیو مرتبط :
کارتون دیدنی فوتبالی ، حضور هازارد در رئال مادرید با زیرنویس فارسی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بونوچی و هازارد در لیست خرید رئال مادرید


به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد برای جبران ناکامی های فصل گذشته، تیمی قدرتمند تر از هر سال تدارک ببیند.

ورزش سه: رئال مادرید فصل گذشته در فاز دفاعی، پس از مصدومیت همزمان په په و راموس در مقطعی با مشکلات فراوانی مواجه شد. مقطعی که این تیم امتیازات حساسی را از دست داد و صدر جدول را تقدیم بارسلونا کرد. حال مدیران رئال برای جلوگیری از تکرار این اتفاق بد در فصل آینده، قصد دارند یک مهره دفاعی خوب در بازار نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.

نشریه توتواسپورت امروز گزارش داد که لئوناردو بونوچی، مدافع ارزشمند و ملی پوش یوونتوس، مورد توجه رئالی ها قرار گرفته است. هنوز مذاکرات در این مورد شروع نشده اما انتظار می رود که طی هفته های آینده این امر صورت بگیرد.

تلگراف نیز امروز در گزارشی جداگانه، مساله علاقه رئال به جذب ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را بازتاب داده است. ستاره ای که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده و مهره مورد علاقه مورینیو نیز محسوب می شود و بی شک جدا کردن او از چلسی دشواری های بسیاری خواهد داشت.