ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنزما: مثل بعضی‌ ها دنبال خودنمایی نیستم


کریم بنزما در سخنانی عجیب عنوان کرد بر خلاف بعضی از بازیکنان به آرایش کردن و ایستادن جلوی آینه فکر نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: کریم بنزما در سخنانی عجیب عنوان کرد بر خلاف بعضی از بازیکنان به آرایش کردن و ایستادن جلوی آینه فکر نمی‌کند.

مهاجم رئال‌مادرید در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد خوبی داشته و بار دیگر به روند گلزنی برگشته است. این مهاجم فرانسوی در گفت‌وگو با مجله فرانسوی زبان "Surface" سخنان جالبی به زبان آورد که به نظر می‌رسد مخاطب صحبت‌هایش کریستیانو رونالدو است.

بنزما به این مجله گفت: من بازیکن فوتبال هستم و بازیگر نیستم و دنبال این نیستم که خودم را در زمین نشان دهم. مثل خیلی از بازیکنان به این فکر نمی کنم که در زمین مسابقه چطور به نظر می‌رسم و مدام جلوی آینه قرار بگیرم و فکر ظاهرم باشم. فکر می کنم هواداران رئال هم این طرز تفکر من را دوست داشته باشند. سعی می کنم به این جور افراد بخندم و خیلی راحت از کنارشان رد شوم.

کریم بنزما در ادامه گفت: هواداران رئال همیشه رابطه خوبی با من داشتند و هر وقت من را در خیابان می‌بینند به من اظهار لطف می کنند.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در ادامه گفت: برای بازیکنی که در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی می کند، انتقاد خیلی مهم است. همیشه زمانی را اختصاص می دهم تا به انتقاد‌هایی که از من می شود توجه کنم. همیشه انتقادها را جدی می‌گیرم. البته وقتی این انتقادات از زبان کسی باشد که هیچوقت فوتبال بازی نکرده باشد، به آنها گوش نمی دهم. من مهاجم هستم و وظیفه من این است که گلزنی کنم. در ماه‌های گذشته خیلی‌ها من را متهم کردند که تنبل هستم ولی من در این ماه‌ها گل های زیادی به ثمر رساندم و این نشان می دهد که کارم را به درستی انجام دادم.

بنزما درباره حضورش در تیم ملی فرانسه گفت: خوشبختانه پس از جام جهانی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و باید در ادامه نیز خودمان را به خوبی برای یورو 2016 آماده کنیم. جام ملت‌ها در فرانسه برگزار می‌شود و ما می خواهیم قهرمانی را در خانه کسب کنیم. فوتبال فرانسه به یک قهرمانی نیاز دارد تا بار دیگر بتواند در سطح نخست قرار گیرد.

مهاجم گلزن تیم ملی فرانسه در ادامه گفت: تنها جایی که بازیکنان ملی شان را "هو" می‌کنند، فرانسه است. تیری آنری سال‌ها برای فرانسه بازی و افتخارات زیادی کسب کرد ولی در سکوت فدراسیون فوتبال فرانسه خداحافظی کرد. این اتفاق در گذشته هم برای ژان پیر پاپن اتفاق افتاد و اصلا تعجبی ندارد که هواداران من را "هو" کنند. خیلی ناراحت‌کننده است وقتی برای تیم ملی کشورت بازی کنی و مورد توهین قرار بگیری. این اتفاق جدیدی در فوتبال ما نیست و سال‌ها پیش نیز اتفاق افتاده است.


ویدیو مرتبط :
خودنمایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمز موفقیت محسن یگانه از زبان خودش/ اهل خودنمایی نیستم و به اندازه کافی دیده شده ام!



آلبوم جدید محسن یگانه,آلبوم محسن یگانه,مصاحبه جدیدمحسن یگانه

رمز موفقیت محسن یگانه از زبان خودش/ اهل خودنمایی نیستم و به اندازه کافی دیده شده ام!

ترانه سرا و آهنگسازهایی که این روزها خواننده شده اند خیلی بهتر از افرادی هستند که نه می دانند ترانه چیست و نه آهنگسازی و تنظیم بلدند و فقط می آیند که خواننده شوند.

تب انتظار طرفداران محسن یگانه بالاخره در روزهای پایانی سال 91 با انتشارآلبوم پرطرفدار "حباب" فروکش کرد؛ اما این خواننده مطرح موسیقی پاپ گویا فعلا قصدی برای انتشار آلبوم جدید ندارد و بر همین اساس در فواصل زمانی مختلف تک آهنگ هایی در فضای مجازی منتشر کرده است. گفتگوی شبکه ایران با محسن یگانه را در این خصوص می‌خوانید:

آقای یگانه از کارهای جدید چه خبر. آیا بعد از انتخابات کار جدیدی آماده انتشار دارید؟

انتشار تک آهنگ فعلا مشخص نیست اما قطعا اگر کار خوبی تولید شود نمی گذارم مشمول زمان شود.

برنامه کنسرت چطور؟

برنامه کنسرت هم فعلا مشخص نیست چون احساس می کنم هم خودم هم گروه یک مقدار نیاز به استراحت وریکاوری دارند تا کارها چفت و بست شود.شاید این وقفه باعث اتفاقات بهتر هم شود.

جناب یگانه چرا در تیتراژسریال های تلویزیونی حضور ندارید؟

قبلا این کار را انجام می دادم اما چون یکی – دو سال است رابطه خوبی با تلویزیون ندارم واقعا حوصله این ماجراها را هم ندارم.

به نظر من قواعد تلویزیون اشتباه است البته امیدوارم تصور بنده اشتباه باشد اما چون فکر می کنم تصور غلطی ندارم این تصمیم را گرفتم. به نظرمن اهل فن با تلویزیون کار نمی کنند.

اما تیتراژها در آشنایی مردم با چهره های موسیقی و سبک کاریشان بسیار اثر گذار است؟

بله. اما متاسفانه در حال حاضر کمتر افرادی با رزومه بالا در تلویزیون فعالیت دارند و در کل نیمه خالی لیوان بیشتر است.

با اتفاقاتی که این روزها بر سر موسیقی آمده منطقی،عادلانه و بدون هیچ غرض ورزی می گویم موسیقی دارد به قهقرا می رود.  

اینکه شما تمامی کارهای آلبوم تان (اعم از ترانه سرایی،آهنگسازی و تنظیم )را شخصا انجام می دهید در کیفیت کار تاثیر نمی گذارد؟

قسمت عمده کار من آهنگسازی است. البته برای چهره ها زیاد کار نمی کنم چون چهره ها وقت و حوصله ندارند به همین دلیل با افرادی کار می کنم که وقت و حوصله بیشتری داشته باشند.

بر عکس بقیه دوستان چون ملودی کارهایم را خودم می سازم و بعد بر روی آن شعر می گویم ترجیح می دهم واسطه ای در میان نباشد. البته این سبک کارکردن تا زمانی است که تشخیص دهم می توانم این کاررا انجام بدهم.

به نظر شما این روش تمرکز و کیفیت را پایین نمی آورد؟

خیر اعتقادی به این موضوع ندارم.چون این کارها را در زمان های مختلف انجام می دهم و با هم در گیر نمی شوند. بطور مثال اول شعر و ملودی ام را کامل می کنم و بعد تنظیم کار را انجام می دهم. در واقع برای هر کدام زمان مستقلی صرف می شود که مشکلی پیش نمی آید.البته ممکن است من هم دراین زمینه اشتباه کنم ولی فعلا درست جواب داده است چون همه این کارها را با انگیزه و انرژی بیشتری انجام می دهم که شاید بیشتر از همه خودم را به ذوق می آورد.

اما اگر زمانی باورم کنم اشکالی در این کار وجود دارد شک نکنید که اصرار بر این رویکرد برایم اهمیتی ندارد چرا که اهل خود نمایی نیستم. من یک خواننده ام و خدا رو شکر به اندازه کافی دیده شده ام و بازهم دیده می شوم و نیازی ندارم به اینکه به عنوان یک ترانه سرا، تنظیم کننده ویا آهنگسازدیده شوم.

حالا بر عکس این اتفاقات به نظر شما یکسری از ترانه سراها،آهنگسازان و تنظیم کننده ها که این روزها خواننده شده اند دراین کار موفق هستند؟

بله در جمع این دوستان هم خواننده های خوب پیدا می شود ولی به نظر من این دوستان خیلی بهتر از افرادی هستند که نه می دانند ترانه چیست، نه آهنگسازی و نه تنظیم بلد هستند و فقط می آیند خواننده می شوند. با اطمینان می شود گفت این دوستان حداقل با این فعالیت هنری آشنایی دارند و به قول معروف ز این رشته سر در می آورند.مثل شهاب اکبری،امیرارجینی،بهروز صفاریان حسین صفا یا حتی سیروان خسروی که هیچ گاه فکر نمی کرد خواننده شود ولی الان یک خواننده موفق و پرطرفدار است و به نظر من هم منطقی است و اشتباهی در این انتخاب وجود ندارد.

رمز موفقیت محسن یگانه چیست؟

فکر می کنم معرفت و دلسوزی است البته نه دلسوزی که از سر ترحم باشد بلکه دل سوزاندن برای کار. یعنی اینکه اینقدر این قضیه برای شما تازگی داشته باشد که با کلی امکانات رفاهی بعد از 6-5 سال هنوز هم به مانند روزهای اول برای کارت دل بسوزانی، ایراد کارهایت را از دیگران بپرسی،تحت تاثیر جمع قرار نگیری و انتقاد پذیر باشی با این کارفاصله ها کم می شود و جو همیشه سرحال و طرفدرانت سر ذوق هستند.

چه وقت منتظر ترک جدیدتان باشیم؟

یک کار برای تابستان آماده انتشاردارم که فوق العاده است و به قول خودمان خوش حال خوش حال(با خنده)!

شبکه ایران