ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنزما: به مهره کلیدی مادرید تبدیل شده‌ام


ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با تلاش چند ماه گذشته به مهره کلیدی رئال مادرید تبدیل شده‌ام.

خبرگزاری فارس: کریم بنزما بازیکن فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید که شب گذشته نیز برابر گرانادا موفق به گلزنی شده است در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: خوشحالم که کادر فنی از من رضایت دارند و امیدوارم روند گلزنی من ادامه داشته باشد. با تمام قدرت در خدمت تیم خود هستم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

وی ادامه داد: 23 گل در 22 بازی به ثمر رسانده‌ام و گمان می‌کنم این آمار برای یک مهاجم عالی باشد، من مشکلاتی در سطح ملی دارم که بایدد آنها را حل کنم و به زیدان حق می‌دهم که به عنوان یک هم‌وطن نگران من و تیم ملی کشورش باشد، اما این موضوعات هرگز در بازی من برای رئال مادرید اثر نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
رفتن رونالدو و بنزما از رئال مادرید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود منچستر‌سیتی به فینال جام اتحادیه/پیروزی رئال‌مادرید در جام حذفی با گلزنی بنزما



اخبار ,اخبار ورزشی, منچستر‌سیتی

 

اخبار ورزشی - صعود منچستر‌سیتی به فینال جام اتحادیه

منچسترسیتی توانست با پیروزی 9 بر صفر در مجموع دو دیدار به فینال جام اتحادیه راه یابد.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن منچستر‌سیتی موفق شد با سه گل وستهام را شکست دهد تا در مجموع دو دیدار با برتری 9 بر صفر برابر این تیم به دیدار فینال راه یابد.

آلوارو نگردو که در بازی رفت هت‌تریک کرده بود، در بازی برگشت هم دو بار در دقایق 3 و 59 و سرخیو آگرو در دقیقه 24 برای هجومی‌ترین تیم این فصل لیگ انگلیس گلزنی کردند.

آخرین بار که منچستر‌سیتی موفق شده بود به فینال جام اتحادیه صعود کند به سال 1976 بر‌می‌گردد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس امشب برگزار می‌شود که در آن منچستر یونایتد این فرصت را دارد تا شکست 2 بر یک دیدار رفت خود برابر ساندرلند را جبران کند و به دیدار فینال راه یابد.

دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس قرار است 24 مارس در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شود.

 

----------------------------------


پیروزی رئال‌مادرید در جام حذفی با گلزنی بنزما

رئال‌مادرید در جام حذفی اسپانیا (کوپا‌ دل ری) موفق شد اسپانیول را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری با یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید مهمان اسپانیول بود و در نهایت با تک گل کریم بنزما موفق شد پیروزی شیرینی را به دست آورده و یک قدم به مرحله بعد نزدیک شود.

تک گل رئال مادرید را در این بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی در دقیقه 25 روی پاس آلوارو آربلوآ به ثمر رساند.

به این ترتیب روند نتایج خوب رئال مادریددر سال 2014 ادامه یافت. این تیم در سال 2014 در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده و در همه بازی‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته است.

ایکر کاسیاس نیز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این دیدار، رکورد گل نخوردن خود را به 502 دقیقه رساند. او آخرین بار در بازی برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را باز شده دید.

در ادامه رقابت های جام حذفی اسپانیا امشب (چهارشنبه) بارسلونا به دیدار لوانته می‌رود. این دو تیم این هفته در لیگ اسپانیا به مصاف هم رفتند که آن بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

اخبار ورزشی - ایسنا