ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنر سرخ پوشان برای مرحوم نوروزی


بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی بنری با خود به ورزشگاه آزادی آوردند.

خبرگزاری فارس: با توجه به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در استادیوم سکوت کاملی در ورزشگاه آزادی حاکم است.

*بازیکنان تیم سیاه‌جامگان در ساعت 15 و 15 دقیقه به ورزشگاه آزادی رسیدند. این در حالی است که اتوبوس حامل سرخ‌پوشان در ساعت 15 و 45 دقیقه وارد ورزشگاه‌ شد.

*در حالیکه در چند سال اخیر خبرنگاران برای ورود به استادیوم آزادی از در تونل استفاده می‌کردند اما امروز از ورود خبرنگاران به استادیوم از این در جلوگیری شد و تنها عکاسان اجازه داشتند از این در وارد شوند. خبرنگاران همچنین برای ورود به استادیوم باید از در جایگاه ویژه وارد استادیوم می‌شدند.

*در حالیکه ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است اما چند نفر که منتسب به باشگاه سیاه‌جامگان بودند بدون مشکل وارد ورزشگاه شده و در ورزشگاه تردد می‌کردند.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس اتومبیل‌های شخصی خود را به ورزشگاه آوردند تا پس از پایان بازی با اتومبیل شخصی خود ورزشگاه را ترک کنند.

*بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین برای گرم کردن دقایقی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. در این بین میثم حسینی و حمیدرضا علی‌عسگری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند با چند نفر از بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش مشغول شدند.

*از سوی باشگاه پرسپولیس بنری تهیه شده که بر روی آن یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی زنده نگه داشته شده است و قرار است بازیکنان با این بنر در مراسم آغازین بازی‌ها حاضر شوند.


ویدیو مرتبط :
داستان پنالتی های سرخ پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرخ‌پوشان جمعه بر سر مزار مرحوم نوروزی


با اعلام برانکو ایوانکوویچ تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل اعلام شد.

ورزش سه: با اعلام برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تمرین روز جمعه بازیکنان این تیم تعطیل اعلام شد.

در همین رابطه بازیکنان پرسپولیس قرار است به روستای کپورچال در شهرستان بابل رفته و بر سر مزار کاپیتان فقید خود حاضر شوند.

این در حالی است که مراسم شب هفت مرحوم نوروزی روز پنج‌شنبه در کپورچال برگزار می‌شود اما از ‌آنجایی که پرسپولیسی‌ها در این روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند به همین دلیل روز جمعه عازم بابل می‌شود تا بر سر مزار مرحوم نوروزی حاضر شوند.