ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«بنری» که افشاگری نکونام علیه قلعه‌نویی را تایید کرد +عکس



اخبار ورزشی - «بنری» که افشاگری نکونام علیه قلعه‌نویی را تایید کرد +عکس

کاپیتان تیم ملی یکی از اتفاقات جنجالی 3 سال پیش را به یاد قلعه نویی آورده است.

جواد نکونام در اخرین مصاحبه اش علیه قلعه نویی ، اشاره ای به بنر روز شماری داشته که هواداران این مربی برای بازگشت او به استقلال به ورزشگاه آورده بودند. حالا در اینجا بد نیست عکس این بنر را ببینید که مربوط به 3 سال پیش می شود.


سه سال پیش هنگام بازی راه‌اهن و تراکتورسازی، هواداران قلعه‌نویی بی‌تفاوت به موقعیت حساس تیم‌شان پارچه نوشته‌ای را به استادیوم تختی تهران بردند که روی آن روزشمار بازگشت قلعه‌نویی –سرمربی وقت تبریزی‌ها- به استقلال نصب شده بود. آن زمان پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جواد نکونام

 اخبار ورزشی - روز نو

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس معنادار نکونام پس از مصاحبه جنجالی اش علیه قلعه نویی




اخبار ورزشی  - عکسی که نکونام پس از مصاحبه علیه قلعه‌نویی منتشر کرد

جواد نکونام پس از مصاحبه علیه قلعه نویی عکس زیر را در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او هیچ توضیحی در خصوص این عکس ننوشت اما گویا بدش نمی‌آید اینروزها عکس‌هایش با مخالفان سرمربی سابقش را مرور کند.

اخبار,جواد نکونام,مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - انتخاب