ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بند عجیب در قرارداد جدید مهاجم استقلال



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - حرف از رقم ممنوع!
بند عجیب در قرارداد جدید مهاجم استقلال

مهاجم استقلال در اظهارنظر اخیر خود از بند عجیبی كه در قرارداد او گنجانده شده، حرف به میان آورده است!

به گزارش جام نیوز، محمد قاضی كه به تازگی قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید كرده، مدعی است بندی در قرارداد او وجود دارد كه به موجب آن طرفین حق ندارند مبلغ قراردادی را كه با هم در مورد آن به توافق رسیده‌اند فاش كنند!

 این در حالی است كه چند وقت پیش مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر اعلام كرد كه قرارداد همه بازیكنان باید به صورت شفاف باشد و باشگاه‌ها هم موظفند این قراردادها را در سایت خود منتشر كنند.

طبق لیست منتشر شده باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان در فصل گذشته مبلغ قرارداد قاضی 900 میلیون تومان بود كه 550 میلیون آن را دریافت كرده بوده و 350 میلیون آن را نیز طلبكار بوده است.

 بر اساس عرفی كه بین باشگاه‌ها و بازیكنان وجود دارد، هر ساله 20 درصد قراردادها افزایش پیدا می‌كنند و بر این اساس اگر 180 میلیون به قرارداد قاضی اضافه كنیم، مبلغ قرارداد فصل جدید او باید یك میلیارد و 80 میلیون باشد اما از آنجایی كه وزارت ورزش بر كاهش قرارداد بازیكنان تاكید دارد و خود بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال هم تاكید كرده كه استقلال به هیچ عنوان قرارداد بالای یك میلیارد ندارد، پیش‌بینی می‌شود كه قرارداد فصل جدید قاضی هم مبلغی در حدود همان 900 میلیون فصل گذشته باشد.

 البته اینکه یک بازیکن اینچنین اصرار دارد که مبلغ قراردادش فاش نشود، بیانگر این است که با مبلغ پایینی حاضر به ادامه همکاری با استقلال شده است و نمی خواهد برند او نسبت به سال گذشته کمتر شود.

 این بازیكن كه برای فصل جدید از تیم‌هایی مانند سپاهان پیشنهاد داشت پس از دریافت چك‌هایی كه مقداری از آن بابت طلب فصل گذشته و مقداری دیگر برای قرارداد فصل جدیدش بوده، راضی به عقد قرارداد جدید با استقلال شده است.
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
بند عجیب در قرارداد خاکپور (خارج از گود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم استقلال در کنار بنز بسیار عجیب ؛ عکس




 اخبار ورزشی - برهانی ماشینش را عوض کرده؟
مهاجم استقلال در کنار بنز بسیار عجیب ؛ عکس

تصویر زیر مربوط می شود به تمرین چند روز پیش استقلال. آرش برهانی در کنار این ماشین قدیمی و البته تمیز عکس انداخته است.


اخبار ,اخبار ورزشی, آرش  برهانی

  اخبار ورزشی - جام نیوز