ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنتکه سرانجام با لیورپول قرارداد بست


سرانجام در ساعات پایانی چهارشنبه شب، باشگاه انگلیسی رسما خبر امضای قرارداد با بازیکن موردنظرش را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از انجام توافقات لازم بین باشگاه لیورپول و کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی آستون‌ویلا، این بازیکن رسما قرارداد 32.5 میلیون پوندی خود با تیم قرمزپوش را امضا کرد.

در طول هفته گذشته خبر توافق طرفین منتشر شده بود و سرانجام چهارشنبه شب، پس از انجام آزمایش‌های پزشکی، بنتکه با تبدیل شدن به دومین بازیکن گرانقیمت دومین تیم پرافتخار جزیره پس از اندی کارول، هفتمین خرید تابستانی راجرز نام گرفت.

بخش از بودجه خرید لیورپول از فروش 49 میلیون پوندی استرلینگ به منچسترسیتی تامین شد.


ویدیو مرتبط :
گل اول لیورپول به بورنموث (بنتکه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ به صورت رسمی با لیورپول قرارداد بست


سرمربی بورسیا دورتموند به صورت رسمی با باشگاه لیورپول قرارداد همکاری منعقد کرد.

خبرگزاری فارس: یورگن کلوپ سرمربی خوش نام و صاحب سبک فوتبال آلمان ساعتی قبل در فرودگاه جان لنون منطقه لیورپول مورد استقبال روابط عمومی باشگاه لیورپول قرار گرفته و برای استراحتی کوتاه به هتل رفت. او در همان محل با مقامات لیورپول دیدار رسمی داشت و در همان دیدار نیز قرارداد همکاری خود را به صورت رسمی امضا کرد.

کلوپ به صورت رسمی با لیورپول قرارداد بست

کلوپ برای امضای قراردادی سه ساله با لیورپول به توافق رسیده است و برنامه کامل خود را در اختیار مدیرعامل و مالک این باشگاه قرار داده است.

مبلغ قرارداد این مربی فاش نشده اما رسانه‌های بریتانیایی معتقدند که او برای هر فصل 7 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.